Hakutulokset

  1. T

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Oikein nuukan taajama-ajon jälkeen näyttää laboratorio-olosuhteissa 36km ilman ilmastointia
  2. T

    Outlander PHEV puhelimen ääni ei kuulu kaiuttimista

    Kyllä voi ainakin my14 mallissa parittaa useamman puhelimen, mutta yhteys ei voi olla aktiivinen kuin yhteen puhelimeen kerralla. Eikä ole säätöjä.
  3. T

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Juuri ja juuri, jos ilmastoinnin laittaa päälle niin jotain 25km. Todellinen ajomatka suotuisissa olosuhteissa taajamassa pyörii tuossa 25km paikkeilla.
  4. T

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Uusin; Ajettu 149 000 Soh 62.1%
  5. T

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Noniin nyt itsekin asennuspuuhissa. Valon mukana tuli sähköasennussarja, jossa olisi erillinen kytkin joka ohjaisi valon toimintaa pitkien päällä ollessa. Onko kukaan vetänyt kytkintä hyttiin, löytyykö mukavaa reittiä?
  6. T

    Kaasun pitkä viive.

    Olisiko tässä kyse kuitenkin kickdown pykälästä? Eihän nämä mitään raketteja ole ja nopeisiin ohituksiin on ennakoitava 2-3sek, että alkaa vauhtia kertymään.
  7. T

    Remote control

    Katso auton pohjan alle apparin puolelle takapenkin kohdalle, siellä jos kulkee pari putkea niin on lämmitin. Muutoin ei taida olla.
  8. T

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Jaha nyt selvisi tämäkin, minkä takia tuntuu ettei auto ole ladannut yhtään tunnin-kahden Ikea reissun aikana. Tarkoitatko laturin virtaa vai mitä virtaa mikä pitää katkaista?
  9. T

    Vakuutusmaksu ja kasko

    Hybridien ja sähköautojen kaskohinnoittelu on nyt tulevina vuosina nousujohdanteista, johtuu ihan kasvavista vahinkokorvauksista mikä taas johtuu näiden autojen akustojen ja korjauskustannusten noususta. Eli korotuksiin kannattaa varautua ihan kaikissa yhtiöissä.
  10. T

    Outlander PHEV 2014 ajoakku sökö -vaihto omalla kustannuksella

    Ai siis käyttääkö ilmastoinnin kylmäaineita muka akuston jäähdytykseen? Luulisi ilmastoinnin huollon tällöin olevan myös huolto-ohjelmassa, jos näin on. Mitä Frejun tapaukseen tulee, niin kyllä veikkaisin tuosta hyvän riidan aikaiseksi saavan. Akkutakuu korvaisi rikki menneet osat...
  11. T

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Eivätkä vaihtaneetkaan, tarkastivat vain.
  12. T

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Ok. Akustoon liittyviä huoltojahan tässä ei olekaan, joten sinällään huoltohistorialla ei pitäisi merkitystä ollakaan.
  13. T

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Uusin päivitys; Ajettu 138500km Soh 64.2%
  14. T

    Outlander PHEV 2014 ajoakku sökö -vaihto omalla kustannuksella

    Naapurin 2014 TDI Audista meni sylinterit solmuun 120tkm ajettuna, ei menny takuuseen iän takia, korjauskustannus oli jotain 6000e paikkeilla. Että kirpaisee se muitakin kuin hybridejä.
  15. T

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Miten Barathilla oli huollot suoritettu? Onko merkkiliikehuollettu ja hoidettu ajallaan. Mielenkiintoista olisi tietää onko suhtautuminen samanlaista mitä VAG konsernilla.
  16. T

    Phev vaihteisto

    Ja tästä johtuu karmea (moottorin) huutaminen kiihdyttäessä, on parikin kertaa kyytiläiset kysyneet, että onko tämä rikki :D
  17. T

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Jotenki vaan tuntuu, että tässä kohta alkaa lyömään jarrut päälle maahantuojan puolesta, kun suomalaiset alkaa vaatia oikeuksiaan :D Edit; mihin äänestys hävinnyt? Vai hajosiko puhelin.
  18. T

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Niin minunkin mielestä, mutta merkkiliike on kaikkivoipa.
  19. T

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Näinhän se on, minkäs teet, ei ole Suomen kansan syytä.. Täti vaihtoi joku aika sitten omaan Yarikseen hybridiakuston, ei siis ole mikään plugari. 3600e kuulema hintaa ja omasta pussista meni, vm.2012, kilsoja en tiedä. Ei mahtanut auton käypäarvo nousta samassa suhteessa..
Ylös Bottom