Hakutulokset

  1. T

    transmission service required

    Tietääkö kukaan, onko näille SST laatikoille suomessa korjaajaa? ST serviceä oon kokeillu, mutta en tiedä onko se enää pystyssä kun en oo saanut sieltä parin viikon aikana ketään kiinni. Ymmärtääkseni näitä on levinnyt, mutta onko kaikki vaan tilannu ulkomailta uuden laatikon.
  2. T

    Evo x SST vaihdeloota

    Moro, Tuliko tämä laatikko kuntoon? Mulla kanssa katosi viikonloppuna pakki, 3 ja 5. Herjaa vikakoodia P183D Shift fork2. Muuten ei rusahtele tai mitään, että olisiko sieltä sitten magneetti irronnu tuon Shift Fork 2 päästä.
  3. T

    Outlander phev akun kunto

    Käytin omani tuossa viime viikolla vuosihuollon yhteydessä testeissä. Phev watchdog näytti 63,9% ja taisivat saada tämän ison testin jälkeen 68,7%. Lappu jäi vielä niille takuuta varten, mutta voisin kurkkata, mitä tuo watchdog nyt sanoo. Muistin oiken nämä lukemat. 4.8% saivat takasin.
  4. T

    Outlander PHEV MY19 moottori ei kytkeydy etuakseliin

    Jos pakkasta tarpeeksi, niin ei näytä kytkeytyvä ollenkaan. Justiin kävin Vaasa - pyhätunturi reissun, niin en saanut sitä ollenkaan päälle. Silloin ei hirveän taloudellinen auto. 10-11 litraa tuli keskikulutukseksi.
  5. T

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Auton VM: 2016 Ajetut km: 132288 SOH: 73,7 Max Ah: 28 BMU reset: ei DBCAM tehty: 69,2 ---> 73,7
  6. T

    PHEV Box - fully electric drive

    No näin olin täältä vähän ymmärtänytkin, mutta tulipahan nyt suoraan sanottua. Jossain jenkkifoorumeilla sitä niin kehuivat, mutta täälä oli vähä toinen ääni kellossa.
  7. T

    PHEV Box - fully electric drive

    Moro, Yleensä luen vaan näitä foorumeita, mutta pitääpä laittaa tänne yks kysäri. Onko tuosta PHEV boksista käytännössä nyt mitään hyötyä. Valmistajahan lupaa kaikkia, mutta mites teillä käytännössä. Kaasuun vastaavuus? rajoittaako se käytännössä vaan tuota kaasun liikettä/ECUlle menevää...
Takaisin
Ylös Bottom