Hakutulokset

  1. M

    Ostetaan: Lancer -96 pyyhkijän viiksi

    No niin, tänään pääsin käymään vihdoinkin tallilla testailemassa viikseä ja pari kertaa tuo jopa toimi mutta joku tuolla sisällä rätkii että olisikohan kondensaattori paskana. Samalla tuli huomattua hieno asia, nimittäin liittimestä lähtee vain kuusi perkeleen piuhaa, joten se seitsemäs pinni on...
  2. M

    Ostetaan: Lancer -96 pyyhkijän viiksi

    Eilen tuli käytettyä 2 tuntia työmaalla tehokasta työaikaa tuon viiksen kanssa ja alkaa epäilyttämään että vika ei ole siinä. Putsasin sen vielä paremmin, korjasin yhden kolvauksen joka näytti vähän huteralta vaikka päästikin virtaa läpi, väänsin toista kontaktoria hiukan lähemmäksi...
  3. M

    Ostetaan: Lancer -96 pyyhkijän viiksi

    Olen mitannut että pumpulle ei tule mitään, pumppu kyllä itsessään pyörii kun antaa sille 12 volttia. Päällisin puolin viiksi näyttää ihan hyvältä, putsasin siitä kontaktipinnat enkä äkkiseltään huomannut että mitään olisi kärynnyt. Tuo alkoi temppuilemaan jo talvella jolloin piti alkaa vetämään...
  4. M

    Ostetaan: Lancer -96 pyyhkijän viiksi

    Tässä olisi vielä kuva liittimestä. Liittimessä on siis 7 + 1 pinniä, 7 sisällä ja yksi ulkopuolella. Nyt olen kymmeneen romuttamoon ollut yhteydessä ja kaikkialta löytyy vain 6 + 1 pinneillä olevaa viikseä.. Yhdestä paikasta sain alkuperäisnumeron MR194731 mutta tuosta en tiedä onko tuo oikein...
  5. M

    Ostetaan: Lancer -96 pyyhkijän viiksi

    Mahtaakohan L200 viiksi mallinumeroltaan MR329665 eli tälläinen härveli: https://www.aliexpress.com/item/Wiper-Switch-for-Mitsubishi-L200-Strada-RHD-MR329665/32798560646.html olla sama kuin mitä tuossa Lancerissa on käytetty? Omassa viiksessä ei enään mitään mallinumeroita ole jäljellä mutta...
  6. M

    Ostetaan: Lancer -96 pyyhkijän viiksi

    Itse auto on uudempaa, mutta kuulemma pyyhkijän viiksi on vanhempaa.
  7. M

    Ostetaan: Lancer -96 pyyhkijän viiksi

    Tietenkin jos on jotain hyviä japski mallin purkaamoita tiedossa, tai purkaamoita joissa voi olla japski mallia niin ideoita ja puhelinnumeroita otetaan mieluusti vastaan :)
  8. M

    Ostetaan: Lancer -96 pyyhkijän viiksi

    Kyselty nyt viideltä purkaamolta eikä mistään löydy..
  9. M

    Ostetaan: Lancer -96 pyyhkijän viiksi

    Hei kaikille, en ole ennen tänne kirjoitellut mutta nyt iski sellainen akuutti hätä että pakko kirjoitella. Minulla on siis Mitsubishi Lancer -96 (ensi rekisteröity -97) josta on pyyhkijän viiksi paskana. Tai siis ite viiksi toimii mutta pesurille ei tule vettä. Olen nyt vaihtanut pumpun ja...
Ylös Bottom