Hakutulokset

  1. E

    M: Led Philips UltinonPro9000 HB3/HB4

    Tampereella. Ollut Outlander phev pitkissä valoissa talven. Uuden veroiset. Kansi ei mene ko. autossa kiinni ilman pikku modausta reunasta. Valo ei käytännössä kovin paljon lisäänny mutta miellyttävämmän värinen. 80,- + pk tekniikka100 ät gmail.com tai yv
  2. E

    Engine started to maintain fuel system

    Eli tilanne nyt tämä: ajeltu pitkään työmatkoja pääasiassa sähköllä. Auton mukaan nyt täytyy välillä käyttää konetta ja uusia polttoainetta, tästähän päästään kun vaan tankkaa auton niin taas sähkökin kelpaa. Mutta, mulla on tankki melkein tyhjä kun olen kytännyt vähän halvempaa tankaushetkeä...
  3. E

    Phev vapaalle akku irti

    Kuinka phev saadaan jäämään vapaalle akun johto irti, jotta autoa voi liikuttaa?
  4. E

    Phev my14 jako hyppäsi?

    Joo, kävi paripäivää sitten aamulla moottoritiellä joku moottoriin. Olin ajellut pääosin sähköllä, mutta rangea säästääkseni ajoin hybriditilassa jolloin tunsin kummaa nykimistä. Yhtäkkiä tuli kaiken maailman ilmoituksia ja varoituksia ja kone sammui. Pääsin sähköllä parkkiin ja sammutin virrat...
  5. E

    Sähkölämmitin ei mennyt päälle ajossa

    On tehnyt joskus aiemminkin saman että ei käytä sähkölämmitintä vaan lämmittää käyttämällä välillä moottoria. Ulkolämpötila 6-7 astetta, anturi vielä modaamatta. Ensin ei suostunut remotella esilämmittämään vaan appi ilmoitti toistuvasti avoimesta ovesta tai alhaisesta akun varauksesta (johto...
  6. E

    Outlander tuulilasin vaihto (kaistavahti)

    Tarviiko kaistavahtikameran takia tehdä joku kalibrointi? Auto on my14 phev, tällaisesta mainitsi kun hintaa tuolle autolasiliikkeestä kyselin.
  7. E

    Takaisinkutsut Outlander phev my14

    Tuli jo kolmas lappu takaisinkutsuista, on takajarrua, ilmamassamittaria, tulpat, joku phev-boksi. Eipä aikasemmissa autoissani moisia yleensä ole tullut, ellei sitten ihan uutena joita mulla ei ole koskaan ollut. Bemariin tuli ratin airbackista mutta niihinkin vaihtoihin oli niin pitkät jonot...
Ylös Bottom