Hakutulokset

  1. T

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Varoitus viellä ilmastoinnista! Sen saa näillä huijauksilla päälle pakkasellakin. En tiedä mikä siellä hajoaa, mutta sen verran kalliita vehkeitä etten suosittele käyttämään. Kun se menee näilläkin keleillä päälle, niin en ymmärrä miksei se toimisi kesälläkin. Ps. Tarkoitan siis kylmäkonetta/...
  2. T

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Kiitos Beavis:giggle: Nyt on pari akullista ajettu 10 asteen ulkolämpötilan huijauksella ja toimii aivan samoin kuin mitä beavis on kirjoitellut. Auto on 2015 nk. suomiauto. Pehvanlämmittimestä vastus pois ja tilalle 0-5 kohmin potikka. Kustannus alle euron. Kumihanskasta yksi sormi...
  3. T

    Outlander PHEV polttoaine - 95E10 vai 98E5

    Kesällä 95 talvella 98 paremman käynnnistyvyyden takia. 98 sisältää vähemmän viinaa.
  4. T

    Avaimeton kulku osittain rikki

    Katsoppa ohjekirjasta löytyykö tohon säätoä, minulla edellinen omistaja oli säätänyt vain kuskin oven aukeamaan napista.
  5. T

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Joissakin vanhemmissa on lämmitys, mutta vain sulkien kohdalla.
  6. T

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Kävinpä ihan kädellä koittamassa niin kaikki em. lämmitykset toimivat. Auto oli tallissa lämpö n.14 astetta zuikkiksen anturi modaus käytössä. Lähinnä tässä kiinnosti, että pystyykö näitä lämmityksiä jotenkin erikseen säätämään/ poistamaan käytöstä, ei ilmeisesti ainakaan tässä mun vm. 15...
  7. T

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    No niimpä tietennii. Täällä etelässä vaan ei tänä talvena paljon jäätä ikkunoissa ole ollut, vielä kun on lämmin tallikin.
  8. T

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Mistä sen näkee toimiiko etulasin lämmitin? Olen ymmärtänyt, että samasta napista menee påålle etulasin, takalasin ja taustapeilien lämmitys ja kaikki yhtäaikaa.
  9. T

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Väärä hälytys , vaatii vaan puolen tunnin ajon ennenkuin tuo rohjake tajuaa, että anturi on vaihdettu. Aste kerrallaan nousi lämpö ja nyt on 19 astetta. Aika näyttää, mutta luulen tuon toimivan sittenkin.
  10. T

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Tänään posti toi paketin ja heti pistin paikalleen, mutta mikähän lienee vikana kun näyttö näyttää 10 astettta ja kone hörähtää entiseen malliin. Onkohan vastus liian pieni, tai suuri. Auto on vm 15 pehva.
  11. T

    Outlander 2015 ohjaus takertelee maantieajossa

    Uteliaisuudesta kysyn, paljonko ajettu? Oletko selvittänyt valmistajan takuun/ virhevastuun? Eihän tuo nyt ihan normaali vialta kuulosta.
Ylös Bottom