Hakutulokset

  1. K

    Outlander PHEV huolto-ohjelma MY14

    tälläsen bongasin toisesta keskustelusta, lisäsin tähän, jos joku muukin kaipailee
  2. K

    Outlander phev akun kunto

    Tampereen Delta Autossa
  3. K

    Outlander PHEV käryn haju

    Nämä vahvistaa omat epäilyksenikin, kiitos vastauksista
  4. K

    Outlander PHEV käryn haju

    https://www.myoutlanderphev.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=1055 Onko muille tullut palavan kumin hajua, varsinkin kun on ajanut charge päällä. Ulkomaan foorumilla on muillakin ollut tätä samaa. Muutaman kerran omassani tätä haistellut.
  5. K

    Outlander PHEV huolto-ohjelma MY14

    Hei! Itselläni on Hollannista uitettu -14 Pehva ja täten myös huoltokirja on Hollanniksi. Voisiko joku pistää vaikka kuvan suomenkielisestä huolto-ohjelmasta? Jos sitä vaikka itse tekisi huollot, olisi hyvä tietää mitä ne pitää sisällään..
  6. K

    Remote control

    Minulla tuo sama ohjelma kuin Purkalla, Play kaupan infon mukaan tuo ohjelma korvaa PHEV 1 ohjelman
  7. K

    Remote control

    Tuosta linkistä aukeaa teksti "kohdetta ei löydy"
  8. K

    Remote control

    Alkaa hermo meneen, vajaan kuukauden ollut Mitsubishin omistajana niin kyllä alkaa Volvoa oleen aika kova ikävä. Ensinnäkin meni 3 viikkoa ennen kuin sain delta autolta (Tampere) ajan wifi-tunnusten saamiseen, tänään ne vihdoin sain, eikä kirveelläkään Android pariudu. Olen koittanut ilman...
  9. K

    Outlander phev akun kunto

    Ei ole itsellä watchdogia, vielä, mutta liike mistä ostin auton oli jollain testannut ja saanut saman arvon. Ajattelin myös ajella tuonne takuuajan lopputienoille tai ainakin vuoden ja käydä sitten uudestaan.
  10. K

    Outlander phev akun kunto

    Minulla kävi tänään marraskuussa -13 käyttöönotettu, 105tkm ajettu PHEV akkupikatestissä. Tulos oli 67% ja maksoi 60€, sanoivat että täytyisi teettää isompi testaus ja mikäli tämä jää alle 70%, menee takuukäsittelyyn ja jos menee yli, maksaa 240€. Ei oikein mene tämä tapa minun jakeluun. Range...
  11. K

    Sisätilan esilämmitys

    Mulla ei myöskään lähtenyt lämmittämään, eikä ole vielä wifi koodia, Tampereen Delta Autolta sai heti 19.11 ajan, melko pitkälle meni. Samalla kysyisin OT, mitä teillä näyttää range kun ootte ladannut auton täyteen, minulla tulee 22km. Osaako tuo haistella jostain, paljonko latauksella pääsee?
Ylös Bottom