Hakutulokset

  1. M

    Katalysaattori murheita

    Tiedustelisin käyttäjiltä katalysaattoriin liittyvistä ongelmista. Minulla syttyi joulun alla moottorin häiriövalo, MY 16 188000 km, ja tänään marmorilta tuli tuomio. Katalysaattori mahdollisesti rikki. Uusi saatavissa ehkä Hollannista hintaan 1500€. Pikaisella gookletuksella löytylsi...
  2. M

    Ajoakun lataushäiriö

    Vastaan itse itselleni. Oma moka. Viime torstaiaamuna lähtiessäni huomasin, että auton ikkunat olivat aivan märät. Ajattelin laittaa lämmityksen päälle 10 minuutiksi. Ihmettelin lähtiessä miksi ei tuntunut yhtään lämpöiseltä. Soitin tänään Rintajoupille ja sieltä kysyttiin ensimmäiseksi onko...
  3. M

    Ajoakun lataushäiriö

    Yritin etsiä vastausta seuraavaan ongelmaan,mutta en löytänyt. Lähdin täydellä akulla pitkälle reissulle. Matkaa kertyi yli 700km ja kaikki pelasi latauksen osalta hyvin. Perillä laitoin auton lataukseen tilapäislaturilla, mutta se ei alkanut lataamaan, vaan vilkutti täyttä akkua. Kokeilin...
  4. M

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Mulla ei ole ollut minkäänlaisia murheita pehvanlämmittimen asennuksen jälkeen. Moottori ei ole pärähtänyt asennuksen jälkeen, kuin pari kertaa johtuen liian äkäisestä kiihdyttämisestä. Viimeksi tänä aamuna lämmitin etäohjauksella (lämpötila Rovaniemellä nollassa) ja lämpöä tuli normaalisti...
  5. M

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Olen yrittänyt tilata pehvanlämmitintä, mutta en pääse jatkamaan kassalle.
  6. M

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Uusi keskustelija mukana. Voitko kertoa mistä näitä voi tilata. Minulle ei tätä ketjua seuratessani selvinnyt, että mikä verkkokauppa.
Ylös Bottom