Hakutulokset

  1. H

    Ajon aikainen ylimääräinen ääni

    Onkin vähän haasteellisemmat vetoakselit. Ei minun kontaktit kykene toimittamaan.
  2. H

    Ajon aikainen ylimääräinen ääni

    Mä työni puolesta hommailen autojen parissa. Voisin tiedustella kaukoidästä muutamalta vetoakselivalmistajalta akselien saatavuutta. Mutta siihen tarvitsen ne OE numerot, vasen ja oikea lienee erilaiset. Onko niitä numeroita kellään tiedossa?
  3. H

    Ajon aikainen ylimääräinen ääni

    Onpas arvokkaat vetoakselit, jos tarvikekin on 800€/puoli. Mitkäa noiden vetoakseleiden orgis mallien varaosanumerot on?
  4. H

    Mitsu outlander pakoputki

    http://www.ristotiittanen.fi/pakoputki.htm. Tuolla jää tonnista vielä jotain taskun pohjalle.
  5. H

    Remote control

    No mulla auto seisoo tiiliverhoillun puurunkoisen talon seinustalla. Remote toimii, jos olen lähellä ulkoseinää. Mutta talon toisesta päästä ei. Ja puhelimena iphone 8. Auto on arkisin vaimon työmatkakulkineena, ja etäisyyttä parkkihallin ja työpisteen välillä on liikaa. Työkuvan hektisyyden...
  6. H

    Remote control

    Piti oikein rekisteröityä tänne kun askarruttaa.... Tuli keväällä hommattua 2016-mallinen suomi PHEV. Kaikkihan toimii niinkuin pitää, mutta tuo remoten wifin kantavuus on surkuhupaisa vitsi. Onko kukaan hommanut ruotsista Mitsing Linkkiä...
Takaisin
Ylös Bottom