Hakutulokset

  1. A

    Suuttimien tiivisteprikkojen vaihto -16 2.2 DI-D

    Minkälainen homma on suuttimien tiivisteprikkojen vaihto? Onko mitään erikoista mitä pitää ottaa huomioon? Autona Outlander 2016 2.2 DI-D
  2. A

    Karkea käyntiääni Mitsubishi Outlander 2013 2.2DI-D intense

    Jos tuon poistaa käytöstä, mitä haittaa siitä on? Täristääkö jollain kierrosalueella? Tuleeko pidemmän päälle joitain muita ongelmia?
  3. A

    Mistä Grandiksen tarkka mallimerkintä

    Rekisteriotteessa tai Traficomin sivuilla omissa ajoneuvoissa varmaan näkyy.
  4. A

    Outlander tietokone / keskikulutus

    Ainakin 16 mallisessa kun menee radiosta info->trip ja sitten painaa manual niin näyttää edellisestä itse tekemästä nollauksesta saakka keskikulutuksen.
  5. A

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    Ihan perus Migillä. Hyvin pääsee ympäriinsä hitsaamaan.
  6. A

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    Hitsatessa kannattaa pakosarja laittaa kiinni paksuun levyyn laipasta. Aika herkästi tuntui vääntyvän laippa tuota hitsatessa.
  7. A

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    On vastannut. Että voi voi. Ei kuulema ole tyyppivika Kylmällä koneella näkyy paremmin kun savu tulee moottorin takapuolelta kuskin puolelta. Peilillä näkee selvästi jos pultit ja ympäristö mustana. Tosin lämpöpelti vähän edessä. Tämä peili ihan toimiva kun saa valoakin sinne...
  8. A

    Outlander 4N14 diesel pakosarjan vaihtavia korjaamoita?

    Minulle ST service sanoi n. vuosi sitten, että he ei hitsaa vaan vaihtaa uuden. 550€ sarja ja yleensä 1 työpäivässä vaihtaa. Ei ollut puhetta paljon heillä tuntiveloitus. Hitsasin sitten itse sen. Ja on ainakin vielä kestänyt. Mutta varmasti onnistuu vaihto miltä pajalta vaan. Ei ole vaikea...
  9. A

    Mitsu outlander 2.3 did vm2014 "tirinä" kiihdyttäesaä

    Minulla on ainakin vielä kestänyt. Km on tullut ehkä 10tkm tuon jälkeen. Terästä se on. MIGillä hitsasin sen.
  10. A

    Mitsu outlander 2.3 did vm2014 "tirinä" kiihdyttäesaä

    Viikolla juuri hitsasin tuon EGR putken juuren. Saa nähdä kuinka kauan kestää. Hommana suht simppeli vaikka aikaa menikin about 7h. Turbon pultit pakosarjaan ei lähtenyt irti, joten jouduin ottamaan pakettina ne pois. Sopi juuri ja juuri tulemaan pois kun otti turbon säätimen irti. Sitten...
  11. A

    Outlander PHEVin remotella ohjattava lämmitys

    Facebookissa on mitsubishi PHEV ryhmä. Siellä on aika paljon keskustelua näistä ja monesta muusta phevin asiasta.
  12. A

    Outlander lisävalojen asennus

    https://m.motonet.fi/fi/tuote/4300089/LED-polttimo-HB3-9500-CSP-2-kpl Nämä laitoin. Ei ole hirveä tehokkaat (samaa luokkaa halogeenien kanssa), mutta väri huomattavasti parempi. Ja kun on lisävalo niin hyvin pärjää. Jos ei olisi lisäpitkää niin etsisin tehokkaammat. Ei ole ainakaan hinnalla...
  13. A

    Outlander lisävalojen asennus

    Siltä tuo näyttäisi
  14. A

    Outlander lisävalojen asennus

    On led lyhyet. Tosin olen vaihtanut Led polttimot myös pitkiin. Minulla 2016. Onko uudenmassa myös pitkät led alkuperäisenä? Ohjainlaitteen sulaketta piti käyttää irti kun vaihtoi polttimot. Otan myöhemmin kuvan mistä heräte otettu. Ei ole umpion sisällä.
  15. A

    Outlander automaattivaihteiston öljynvaihto

    En tiedä virallista ohjetta, mutta uskoisin, että tuollein poista->lisää tyylillä huuhtelemalla saa kaikki vaihdettua. Aion ainakin itse vaihtaa tulevaisuudessa laatikkoöljyt itse.
  16. A

    Outlander lisävalojen asennus

    Mulla on edellinen omistaja laittanut tällaisen. Hyvin toimii. Anturi kaukovalon johdon päällä. https://www.valostore.fi/fi/tuote/kytkentarele_lisavaloille_xbb?variant=HS4093-1&vs_shopping_smart_all_NEW_CUSTOMER&gclid=EAIaIQobChMI19P7s4K_8gIVkh4YCh1K0QdTEAQYAiABEgI7p_D_BwE
  17. A

    Outlander takaisinkutsu R30409?

    Olikohan joskus Facen outlander phev ryhmässä asiasta. Muistaaksseni koski uudempia. Ehkä ->19 eteenpäin. Voin muistaa väärinkin. Omaa autoa -16 ei koskenut.
  18. A

    Outlander takaluukku

    En tiedä onko erillistä, mutta tuli vaan mieleen. Ja piipittäisikö ollenkaan jos olisi palanut. En tiedä.
  19. A

    MItsubishi Outlander rengaskokemukset

    Monen muunkin auton ajo-ominaisuudet pilataan renkailla. Minulla nyt goodyear effience grip suv 225/55r18 ja positiivisesti yllättynyt niistä. Hiljaiset ja ei vetele eikä ole tunnoton. Miten kestää, niin se jää nähtäväksi.
  20. A

    -16 diesel outlander sivuääni.

    Minulla on muutaman kerran kuulunut, mutta kiihdytettäessä. En ole paikallistanut sitä. En ole huomannut, että lämpötila vaikuttaisi. Ilmoittele jos löytyy.
Ylös Bottom