Hakutulokset

  1. S

    Mitsubishi Outlanderi VM.2004

    Outlanderin takapyörän laakerin irroitukseen tarvis tietoa? Katsoin yhden videon mutta se auto oli vm.2012 ja tässä mallissa vm 2004 on erilainen. Navan pultit on sisäpuolella. Ongelmana on se käsijarru kenkien kilpi, pitääkö se irroitaa vai tuleeko napa siitä välistä?
  2. S

    Mitsubishi Outlanderin VM.04 takarenkaiden säätö

    Mulla oli sellainen tilanne että olin vaihtanut suurimman osan puskista ainostaan toisen alatukivarren vaihdoin. Kannattaa tarkistaa pyöräntuennassa olevat puslat. Kaikki tukivarret kannattaa. Mie en irrottanut perää ollenkaan vaan tunkilla laskin niin alas että sai apurungon yli.
  3. S

    Mitsubishi Outlanderin VM.04 takarenkaiden säätö

    Niinpä, ei mulle kukaan aurauskulien säätäjä ole aikaisemmin huomautellut mistään. Samanlailla ne oli hitsattu alkuperäisessä mutta nyt on uudessa renkaat niin paljon väärässä että joutuu ne säätö prikat ja pultit hommaan.
  4. S

    Mitsubishi Outlanderin VM.04 takarenkaiden säätö

    Kiitos, nyt pääsee eteenpäin tässä hommassa. Olen nähnyt näitä pultteja levyjä myynnissä.
  5. S

    Mitsubishi Outlanderin VM.04 takarenkaiden säätö

    Kyllä ne oli hitsattu kiinni ja alkuperäisessä myös vielä samoin päin. Niitä voi siirtää kunhan rälläköi irti sen läpyskän ja kääntää 180 astetta. Täytyy varmaan kääntyä merkki korjaamon puoleen. Kiitos kuitenkin.
  6. S

    Mitsubishi Outlanderin VM.04 takarenkaiden säätö

    Siinä on takaapäin siitä kuva. Tässä näkyy se alatukivarren kiinnitys kohta jossa on se hitsattu prikka joka oli myös alkuperäisessä.
  7. S

    Mitsubishi Outlanderin VM.04 takarenkaiden säätö

    Voiko tästä Mitsubishi Outlanderin takarenkaiden camber kulmaa säätää? Otan kyllä kuvia kunhan saan perää niin ylös.
  8. S

    Mitsubishi Outlanderin VM.04 takarenkaiden säätö

    Vaihdoin kyseiseen autoon apurungon taakse. Käytin sitten nelipyörä kulmien säädössä mutta asentajan mielestä niitä ei voinut säätää kun apurungossa oli säätö prikat hitsattu kiinni. Tarkistin alkuperäisestä ja hitsattu ne oli siinäkin. Kysymys on että onko takana muita säätöpaikkoja kuin...
  9. S

    Mitsu Outlander vm.2004 korjausopas

    Haeskelinkin sieltä muttei silloin onnistunut mutta pitää vielä koittaa erilaisella haku sanalla.
  10. S

    Mitsu Outlander vm.2004 korjausopas

    Löytyyköhän tälläiseen Mitsun opusta josta näkisi miten apurungon voi vaihtaa?
  11. S

    Mitsu Outlander -04 takapään käytös ongelma

    Niin mie vähän arvelinkin että luukkuhan siihen pitää tehdä. Sen apurungon löysääminen minua arveluttaa. Pitäskö se viedä johonkin korjaamolle? Etupäässä jouduin alatukivarsien vaihdon yhteydessä tekemään molemminpuolin luukut. Nämä kohdat tässä autossa on oudosti suunniteltu.
  12. S

    Mitsubishi Outlander vm.2003 mutteri pyörii tyhjää

    Onkohan kellään käynyt niin , että takana poikittainen ylätukivarren sisemmässä päässä olisi pulttia irrottaessa alkanut pyöriä tyhjää? Se mutterihan on sen apurungon sisällä. Mitenkähän siihen pääsee käsiksi? Onko ainoa keino tehdä reikä runkoon?
  13. S

    Mitsubishi Outlander cm.2004

    Mitsusta meni kytkimen pääsylinteri ja kun sitä katselin niin hankalassa paikassahan se on. Onko moisen sylinterin vaihtoon hyviä neuvoja? Löysätäänkö se jalkatilassa irti? Minusta se on kinkkisen näköinen homma.
  14. S

    Mitsubishi Outlander vm.2004 tasapainoakselin asento?

    Kiitos vastauksista ne, olette reiluja kavereita kun autatte utamia. Enköhä mie näillä tiedoilla saa asian kuntoon.
  15. S

    Mitsubishi Outlander vm.2004 tasapainoakselin asento?

    Ongelma on vaan siinä että en ymmärrä tuota kieltä. Mutta sen videon perusteella mulla on ne merkit niin. Ainoastaan se muu mitä selittää siitä vaimentimesta jää epäselväksi?
  16. S

    Mitsubishi Outlander vm.2004 tasapainoakselin asento?

    Ok, laitoinkin niin ensimmäisellä kerralla mutta sijoitin ne vähän väärin. Kiitos tähän asti.
  17. S

    Mitsubishi Outlander vm.2004 tasapainoakselin asento?

    Toisena kysyisin että onko minkäänlaista työkalua nokka-akseleiden hammaspyörien lukitsemiseen?
  18. S

    Mitsubishi Outlander vm.2004 tasapainoakselin asento?

    Kiitos, eli siinä on samanlainen kuin vanhassa Calantissakin oli.
  19. S

    Mitsubishi Outlander vm.2004 tasapainoakselin asento?

    Vaihdoin jakohihnan ja mielestäni kaikki merkit oli kohdallaan mutta kuitenkin tuntuu ajaessa kuin tasapainoakselin ei sittenkään ole kohdallaan. Voiko akseli olla väärin vaikka merkit olis kohdallaan?
Ylös Bottom