Hakutulokset

  1. M

    Outlander PHEV, venttiilien välykset, huolto

    Ok, tarkennetaan sen verran, että huoltamo itse ehdotti, että voidaan "tarkistaa" noin. Ehkä siellä on fakiireja! Mutta kun asialla ollaan: Onko kellään täällä PHEV:iä, jossa venttiilien välyksiä olisi säädetty (tarkistuksen jälkeen) ?
  2. M

    Outlander PHEV, venttiilien välykset, huolto

    Tein saman eli soittelin ympäriinsä kysellen käytäntöä noiden välysten suhteen. Ja sain samaa tietoa eli vaikka ymmärsivät, että ne tässä moottorissa tulisi tarkistaa ja venttiilit eivät ole itsesäätyvät (?), olivat sitä mieltä, että omasta autostaan eivät koppaa aukaisisi. Päädyin siihen, että...
  3. M

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Ok, kiitos tiedosta. Korjailempa tuonne ylös niin ei tule muille väärinkäsityksiä. Erikoinen ratkaisu, mikähän tähän lienee syy? Kuitenkin, käynnistymisen takia en ole itse kokenut lohkolämppäriä tarpeelliseksi. Suojaisiko se sitten teoreettisesti moottoria kovilla pakkasilla, ehkä.
  4. M

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Itselläni pari talvea ollut nyt lähelle 200tkm ajettu 2014-vuosimallin phev ilman lohkolämppäriä. Ei mitään ongelmia. Olen sähkölämppärillä kyllä kovemmilla pakkasilla aina yrittänyt sen vähintään 15 minsaa lämmitellä (olen siinä ymmärryksessä, että sähkölämppärin kierto menee moottorin kautta...
  5. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Kun sulla tämä rele sippas niin lakkasiko lämmitys kokonaan toimimasta? Itselläni avaimenperään modattu lämmitys on toiminut tähän asti hienosti, mutta nyt on alkanut pakkasilla oikuttelemaan siten, että välillä toimii ja harmillisin usein, ei. Kerran oli jäänyt takakontti raolleen, mutta muilla...
  6. M

    Outlander PHEV huolto

    Ketjussa on puhuttu 100tkm huollosta, jossa huolto-ohjelman mukaan on venttiilien välyksen tarkastus. Minulle (merkki)huollosta kerrottiin, että se on työläs tehdä, koska purkua on paljohkosti, koppa avataan, tiivistetään uudelleen ja kasataan. Tämä voisi selittää huoltohintojen vaihtelun 2xx...
  7. M

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Itse myös tämän jumpan tehneenä (ebaysta avaimelle kuoret + napit sekä kolvailu) 2014 PHEV:iin ja täytyy sanoa, että lämppärin käyttömukavuus +1000% vrt. vanha tappelu surkean puhelinsoftan kanssa.
  8. M

    Outlander PHEV, venttiilien välykset, huolto

    Tervehdys, Olen ajellut nyt 60tkm 2014 vuosimallin PHEV:llä hyvällä menestyksellä. Auto on pelannut hienosti ja huollot tähän asti olleet ihan kohtuuhintaisia. Mittarissa on nyt 195tkm ja kyselin muutamasta merkkihuollosta 200tkm huollon hintaa (jäähdytysnesteen vaihdon kanssa kun on jäänyt...
Takaisin
Ylös Bottom