Hakutulokset

  1. T

    3.5 GDI naputtaa

    Taustatietoa. Pajeron keulalla 6G74 GDI, auton valmistusajankohta 10/2000. Ajettu 250tkm Jossain vaiheessa omistushistoriaani aloin käyttämään E10:ä kun luin että kaikki bensa mitsut sillä toimii, tosin nyt sitten luin toisen jutun jossa on kerrottu että GDI vaatii aina E5:sen. Noh, en tiiä...
  2. T

    Pajero 2002,obd- ei yhteyttä ongelma katsastuksessa

    Elikkäs, minulla on 2002 pajero, 3.5 litrainen bensa. Auto on tuotu ruotsista 2009. Auto ollut minulla vajaat 3 vuotta ja nyt käytin katsastuksessa kolmatta kertaa. Katsastuksesta tuli hylsy, OBD- järjestelmään ei saatu yhteyttä. Nyt kokeillut useammalla lukijalla, tsekattu sulakkeet ja kokeiltu...
  3. T

    Pajero 3 6G74 jakopään hihna

    Tervehdys Kaikille! Ollut nyt vuoden verran ajossa 2002 mallin 3.5 pitkä pajero. Edellisestä jakopäänhihnan vaihdosta on tullut vuodet täyteen ja koittanut etsiä tuosta tietoa. On nyt tullut vastaan tietoa että ois mahdollisesti SOHC, mutta kaikki hihnat mitä olen löytänyt, on DOHC. Näkeekö...
  4. T

    ABS- pumpun ääni

    Tervehdys -02 pajero, 3.5 koneella. Seisoi tuossa viikon verran ja eilen liikkeelle lähtiessä ihmettelin outoa ääntä. Kuulostelin ja tutkiskelin, niin kuuluu jarrutuksen jälkeen pari semmoista kuivaa ulahdusta jostain mittariston takaa. Äänestä tulee mieleen puhaltimen uliseva laakeri. Sitten...
Takaisin
Ylös Bottom