Hakutulokset

  1. Pinin Pajero

    Pajero sport -01

    Ja paikakkunta on?
  2. Pinin Pajero

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Ei ole tietoa tuosta autosta vaikka Oulun seudulla asunkin, mutta tuota akun edullista hintaa hämmästelen. Mikä tuon akun kapasiteetti on, vai onko se ollenkaa pistotkeesta ladattava? VW GTE:n akuista puhuvat että maksa 16 000 euroa......
  3. Pinin Pajero

    Pajero 1.8 GDI

    Lopultaa helppo työ irrottaa puskuri kun läysi ensin inspiraation. Vinssin vika oli hiilille menevä johto oli hapettunu. Vaijeri on 10 mm paksu ja jäykkä josta seuraa se, että kun sen löysää, kiertää kela useamman kierroksen auki ja vaijeri jumittuu kelan ja vinssirungon väliin. Pitänee vaihtaa...
  4. Pinin Pajero

    Pajero 1.8 GDI

    Pitäisi saada Pinin Pajerosta etupuskuri irti jotta pääsisin vinssiin käsiksi. Löytyskö kuvaa miten on kiinni?
  5. Pinin Pajero

    Pajero 1.8 GDI

    Kyllä ne ihan hyvin sopii. Entinen omistaja mainitsi että saattaa maastossa rapinaa kuulua ääritilanteessa muuten ole sitä ainakaan vielä huomannu. Tyhjäkäynnin kanssa oli yhtenä päivänä ongelmaa. Tyhjäkäyntikierrokset vaikuttaa aika alhaisilta.
  6. Pinin Pajero

    Pajero 1.8 GDI

    Minä kävin tänään hakemassa vuoden ajoaikaa. Pieni reikä löyty joka pitää hitsata mutta ei jälkinäyttöä vaadi. Jimnystä otin minäkin varapyörän pois takaovesta ja pitänee harkita samaa tässäkin. Kumit on Hercules Terra Trac AT II 225/75R16 joten saattaa nuo kestääkkin ajaa sepelipinnoitteisilla...
  7. Pinin Pajero

    Pajero 1.8 GDI

    Moro! Sen verran olen saanu selville että satasen vauhtiin voi sen nopean nelivedon kytkeä päälle. Jos sen lisäksi vielä lukittee keskitasauspyörästön, pitänee pyshtyä? Minun Pajerolla on ajettu 274 000, eli satatonnia enempi kuin sinulla. Tätä ennen oli Suzuki Jimny vastaavassa ajossa ja se...
  8. Pinin Pajero

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vaimo muistutti ettei tämä Pajero olekkaan ensimmäinen Mitsu minulla. Onhan minulla ollu L200 aikanaan, eli tuossa vuosituhannen vaihteessa. Lapset piti sitä niin rumana etteivät ihan vähällä kyytiin suostuneet.
  9. Pinin Pajero

    3 gen Pajeron monitoiminäytön korjaus

    Nostetaampa vanha ketju ylös. Onko tässä kuvan näytöstä kyse? Ja jos on, tarkottaako tuo juotosten korjaus tuota piirilevyn yläreunassa näkyvää juotosriviä?
  10. Pinin Pajero

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    No olkoon toistaiseksi tuo kuva joka kyllä vanha ja saa itsenikin tuntemaan vanhaksi. Avatarkuvan laittaja taisi kuitenkin paljastua? Jäi tuosta se kolmas käyttötarkoitus pois, eli kalastusmatkoille myös sopiva.
  11. Pinin Pajero

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Viikon olen nyt omistanu Pajero Pinin joka on ensimmäinen Mitsu minulle. Marjastus ja metsästys käyttöön hankittu ja lyhyenä pätkänä soveltuu siihen tarkoitukseen erinomaisesti. Entinen pätkä Jimny osoittautu läpimädäksi ja saas nähä mitä tästä paljastuu kun vien sen katsastukseen. Sitä en...
  12. Pinin Pajero

    Pajero 1.8 GDI

    Tuli hankittua otsikon mukainen Pajero jonka mukana tuli vain saksankielinen omistajankäsikirja. Entinen omistaja ei oikein osannu sanoa tuosta vaihteistosta, että saako nelivedon kytkeä päälle vauhista. Entisessä Suzuki Jimnyssä nopean nelivedon sai kytkeä päälle vauhdissa mutta maastonelivetoa...
Ylös Bottom