Hakutulokset

  1. Tumppi Pajero

    M: Käyttämätön kumimattosarja, Pajero III 3D, 35€

    Myynnissä käyttämätön Pajero III:n 3D kumimattosarja. Hinta 35€. Matot ovat noudettavissa Helsingistä. Tällaiset https://www.4x4.fi/epages/4x4.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/4x4/Products/%22Mitsubishi%20%20mattosarja%22/SubProducts/%22Mitsubishi%20Pajero%20III%2099-06%22 Yhteydenotot...
  2. Tumppi Pajero

    Pajero 1.8 GDI

    Mahtuuko 225/75R16 renkaat hyvin pyörimään ja kääntymään? Minulle tuli uudet kevät-kesä-syksyrenkaiksi 215/65R16 General Grabber A73 103/100 (M+S). Talvirenkainan on nastat.
  3. Tumppi Pajero

    Pajero 1.8 GDI

    Terve, Nelivedon kytkennästä olen samassa käsityksessä. Minulla oli kampiakselin päässä oleva jakohihnan pyörän kiinnitys löystynyt ja syönyt pyörän kiinnitykseen väljäksi (kuva). Moottori raksutti tyhjäkäynnillä. Jakohihnan uusimisen yhteydessä vaihdatin sen. Pohjassa oli ruostetta siellä...
  4. Tumppi Pajero

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Piti rekisteröityä kun täällä on muitakin Pajeron Pininin omistajia. Minulla on talvella hankittu 1.8 GDI harrasteluauto. Vuosimalli on 2000, mittarissa 170 000 km ja ensirekisteröity Ruotsissa. Aluksi täytyy vähän harrastaa autoa ja myöhemmin toivottavasti voi sillä harrastaa... pääasiassa...
  5. Tumppi Pajero

    Pajero 1.8 GDI

    Minulla on vastaavasti ruotsinkielinen käsikirja. Voin joskus skannata siitä ao kohdan, jos siitä saisi paremmin selvää.
Takaisin
Ylös Bottom