Hakutulokset

  1. Mitsupitsi

    Outlander, perän stefat vuotaa

    tuomonen vm -16 diesel malli, näyttää perän stefat olevan vaihdon tarpeessa. Vasen puoli jo vähän vuotaa ja oikeakin hikoilee. Miten se on, lurahtaako sieltä suurinpiirtein kaikki peräöljyt ulos kun nykäsee vetoakselin pois? Ja jos näin käy niin onko peräöljyt haettava merkkiliikkeestä vai käykö...
  2. Mitsupitsi

    -85 Galantin vaihteiston toiminta

    Asia, joka on vaivannut mieltä jo yli 30 vuotta... MIkähän mun -851.8 TD etuveto galanttiin oikeasti tuli joskus 90 luvun taitteessa hiihtolomalla kun Kolarista Ylläkselle kääntyessä hävisi kaikki vaihteet? Kytkin toimi mutta mikään vaihde ei mennyt silmään. Keppi siis liikkui normisti, mutta...
  3. Mitsupitsi

    Outlander 2016 ohjaustehostin

    Se tuossa mun nokivasarassa tuntuu ohjaus joskus maantieajossa niinku jollain tapaa jumittelevan, ihan ku keskellä ois semmoinen pieni pykälä, johon tarttuu kiinni. Noh minä kätevänä miehenä meinasin, että tarkistan onko ohjaustehostimessa tarpeeksi öljyä niin en löytänyt konepellin alta koko...
  4. Mitsupitsi

    Led ajovalojen korkeussäätö?

    Alkoi asia askarruttamaan, kun tuossa mun autossa on siis alkuperäisinä ajovaloina ledit ( 2 kpl / umpio) ja niille ei oo mitään korkeussäätö nappulaa eikä auto tee sitä xenoneille tyypillistä kalibrointiajoa kun starttaa käyntiin. Niin että etsinkö turhaan namiskaa ja vertailen turhaan...
  5. Mitsupitsi

    Lisätehoa - onko järkee vai ei?

    Tässä mietiskellyt kun tulee 150 heppasella Outlanderilla (4N14) vedettyä suht paljon raskasta peräkärryä ja välillä hiipii ajatuksiin että josko sitä tehoa sais jostain vähän lisää... Tiedostan, että tämä on aiheena monelle meistä tunteita herättävä. Kysyn silti, että jos joku täällä on...
  6. Mitsupitsi

    Outlander automaattivaihteiston öljynvaihto

    kone siis 2.2 did ja vaihteistona se 6 pykäläinen perinteinen automaatti, vm -16. En löytänyt keskusteluista tuon laatikon öljynvaihdosta oikein mitään porinaa, siihen ei vissiin oo porukat vaihtaneet öljyjä itse? Mietin vaan, että vanhana volvomiehenä tuli silloisesta kulkineesta laskettua...
  7. Mitsupitsi

    Outlander 2016 ristiseläntuki ?

    Tai siis ristiseläntuen puute lähinnä askarruttaa, että eikö näissä todella ole moista säätöä kuskinpenkissä? Kuskinpenkki kyllä muuten säätyy jokaiseen suuntaa sähköllä... Mietin vaan, että onko se lisävaruste sitten? Tuntuu omituiselta, että sitä ei olisi jokaisessa ihan vakiona :unsure...
Takaisin
Ylös Bottom