Hakutulokset

  1. T

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Joo, tästähän siinä olikin kyse. Selvisi, kun soittelin Rinta-Joupille ja kyselin tarjousta. Siellä veloittaisivat vain 655e. Ei kait se auta kuin kaivella taskuja vähän syvemmältä. Enemmän menee tähän huoltoon rahaa kuin mitä on sähköön ja bensaan mennyt sinä aikana, kun auto on ollut mulla.
  2. T

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Varailin tässä viikonloppuna Delta Autosta Mitsulle määräaikaishuoltoa. 18 vuosimallin ja 60tkm mittarissa. Tänään tuli viestiä huollon hinnasta, 721€!!! Kyllä lensi kuvitteellinen kahvi näppikselle. Ei kai tuo perhana voi noin kallis olla? Mitä nopeasti googlettelin, niin alle 400e pitäs olla.
  3. T

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    No löytyipä takaovelle selitys. Ei tainnut johtuakkaan pakkasesta vaan ihan peilistä tuijottavasta "asiantuntijasta". Ymmärsin kokeilla laittaa sisäpuolelta lukon toiseen asentoon ja johan lähti ovi auki. Ekalla kerralla napsuttelin sitä ees taas, niin eihän se silloin auttanut. Oli suurella...
  4. T

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Mikähän mahtaa olla, kun kuskinpuoleinen takaovi ei aukea, ei ulkoa eikä sisältä? Voisikohan lukkomekanismi olla jäässä? Samoiten ei kuskinkaan ovi auennut tänään ulkoa mutta sisältä kylläkin. Aiemmin ollut myös samanlaista ongelmaa vänkärin oven kanssa. Mutta siinä oli kyllä jo eri tilanne, kun...
  5. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Vastaanpa itse itselleni. Se olikin jokin Ruotsin oma autovahinkovakuutus/takuu mikä oli sen 3v voimassa. Tehdastakuu 5v ja löytyi toisesta paperista. Eli ei apinaa koijattu, apina ei vaan osannut ruotsia.
  6. T

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Tuli laitettua viimeviikolla Sakalta Outlanderi. Tyytyväinen olen ollut mutta nyt alkoi mietityttää takuuasiat. Myynti-ilmoituksessa oli maininta, että tehdastakuuta olisi vielä 06/23 asti jäljellä ja siinä uskossa se sitten ostettiin. Auto on Ruotsista tuotu MY17 Instyle Navi ja...
Takaisin
Ylös Bottom