Hakutulokset

  1. C

    Outlander PHEV, kuminvaihdon jälkeen TIRE PRESSURE MONITOR SERVICE REQUIRED

    Itselle tuli tämä kesärenkaiden vaihdon yhteydessä. Syksyllä ei tätä herjaa näkynyt. Kaikki asetukset ja sarjan vaihto kokeiltu, resettiä ei suostu tekemään. Resetin kohdalla ei tule merkkiääntä vaikka miten pitkään pitää pohjassa. Onkohan joku antureista antanut periksi talvipakkasilla...
  2. C

    Remote control

    Mistähän ihmeestä voi johtua, että My17 pehvin remote control sovellus vaan itsestään lakkasi toimimasta? Applen luuri kyseessä. Ei ole päivityksiä tai mitään asentamatta ainakaan puhelimen päässä, eikä autoonkaan ole asennettu mitään uutta…yritin parittaa uudelleen, ei onnistu sekään...
  3. C

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Avatkaa joku mulle tätä auton talvikeleillä jatkuvalla syötöllä heittämää ”DRIVER ASSISTANCE CAMERA BLOCKED” -ilmoitusta? Lasi on puhdas ja kameran pitäis kyllä nähdä vaivatta läpi, mutta tarkoittaako tuo viesti jotakin muutakin anturia tai sensoria, kuin itse kameraa? Ja jos niin mitä sensoria...
  4. C

    mitsubishi outlander phev -14 ohjekirja

    Ei kellään sattuis olemaan suomenkielistä manuaalia 2017 vuosimallin pehvaan?
  5. C

    Outlander PHEV tietoa/neuvoja lisävalojen asennukseen

    Itse taas en näe syytä kytkeä Outlanderiin lisävaloja, mutta ehkä joku sitten tarvii. Mutta ainakin omassa 2017 mallissa on älyttömän hyvät valot. Tosin vaihdoin tähän autoon vanhoista halogeeneista, joten voi olla, etten tajua, kuinka hyvät valot voi olla. Nätisti kyllä nuo tuossa edellä...
  6. C

    type 2 laturi /outlander phev

    Kiitos. Luulin, etten tajua näistä sähköasioista mitään, mutta näin ne avautuu nämäkin pikkuhiljaa.
  7. C

    type 2 laturi /outlander phev

    Uutena Outlander Phevin 2017 mallin omistajana ja samalla uutena hybridiautoilijana tiedustelen, että oliko se nyt niin, että Outlanderin maksimi latausteho T1-portista on 3,6kw, eli ei kannata hankkia kalliimpaa 32A T2-T1-kaapelia? Vai?
Takaisin
Ylös Bottom