Hakutulokset

  1. W

    Mitsubisi carisma gdi 1,8 2000vm bensa suodatin

    Missä on bensa suodatin ja onko kieteellä vain letku liittimellä
  2. W

    mitsubisi carisman gdi 1.8 värikoodi missä on

    tuossa etsiskelin autosta väri koodia mutta en löytänyt mistään
  3. W

    mitsubisi carisma 2000 gdi 1.8 bensiini egr

    semmoista tässä kysy on ilmeesti mun autossa tuo egr temppuillee kierokset hyppii ja nykiin välillä käy alakieroksilla pakoputki välillä pörpöttää . osa saaminen on vaikeaa varmaa kyllä merkihuolosta saa mutta varmasti on todella kallis siellä muuvalta olen sitä hakenut ylläty yllätys tuotettta...
  4. W

    mitsubisi carisma gdi 2000vm 1.8 bensiini

    mitsubisi carisma 2000vm gdi 1.8 bensa kone tyhjäkäynti ongelma välillä menee alakieroksille ja päiviä kun toimii normaalisti sitten käy ylä kieroksilla viisari hyppii 2000 2500 välillä sitten se jonkun ajan päästä menee normaaliin lukemiin 700 olen ilma suotattimen vaihtanut tuntuu että ilma...
  5. W

    mitsubishi carisma gdi 1.8 2000vm ongelma

    tässä lupesin miettimään onkohan siinä tuo puola vai tulppakone en näe kun siinä koneen päällä on jokin muovi suoja on vähän käynti ongelmia välillä käy alakieroksilla ja taa väliilä normaalista ja sitten taas ylä kieroksilla 2000 voi olla syylinen varmaa se tyhjäkäynti moottori
  6. W

    mitsubisi carisma 2000 gdi konelauta irroitus onko miten vaikea

    tuossa ajattelin miten saa auki sen konelauta päältä kun pitäisi päätä käsiksi ilmastointi kanava venttiilliin jokun on sen rikkonut
Ylös Bottom