Hakutulokset

  1. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Tässäpä olen tähän kyseiseen ostokkiini vähän lisää syventynyt. Ajellutkin jonkin verran. Kyllä noita lähes mystisiä ääniä alustasta paljon kuuluu. No, tutuu kaveri sanoi, että kyllähän sinä sen alustan välykset saat kuntoon kun osia vaihdat, mutta onhan se niin helvetin äänekäs koriltaan ja...
  2. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Ja sain juuri luotettavalta taholta tietoa, että kyseisessä autossa pitäisi olla haritusta 1-2mm. Elikä tässä on aurauskulmat vaatimattomasti sentin verran päin persettä.
  3. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Ja tässä on rullamitalla mitattuna aurausta 8mm..... hammastanko tulee lähipäivinä. Sain sen vähän ajettuna purkuosana. Huomenna nosturilla selviää lisää. Kyllä me mittaamme ja vähän yritetään aurausta nyt jo vähentää. Sitten jos saan alustan kuntoon niin käytän suuntauksessa.
  4. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Onko teillä tietoa tälläisen auton aurauskulmista, että täytyykö olla nollassa vai joku milli aurausta vai peräti haritusta etupyörissä? En minä näin äkkiä usko, että aurausta pitää olla tuo 8mm ja sitä kertoo myös tuo ulkoreunojen kuluminen.
  5. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Kolinasta iso osa on selkeästi etupäästä. Toki ääniä kuuluu joka puolelta. Onko mielestänne tuon automallin äänieristys keskivertoa huonompi? Jotenkin näillä alkupäivien ajokilsoilla noin vaikuttaisi..
  6. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Nyt tutkin pihassa noita takana olevien pitkittäisten tukivarsien heloja. Ihan vaan selälleen auton viereen ja päätä auton alle. Eivät näytä helat pahalta minun mielestä. Sen sijaan ruostetta on ja joku oliko käsijarruvaijerin kiinnitys joka oli hoidettu nippusiteellä. Tuonkin voi korjata...
  7. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Tuo apurunkojen ruostuminen tuntuu olevan näissä ongelma. No, kuten edellä kirjoitin niin ne on vaihdettu ja ehjät.
  8. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Joo, tuo "pitkittäisten tukivarsien etummaisten puslien"... kunto oli mielenkiintoinen tieto ja uusi asia minulle kuten kaikki muutkin tästä autosta. Apurungot eteen ja taakse on tässä yksilössä myyjän mukaan vaihdettu ja eivät ne ole ruosteiset. Kiitän kommenteista ja odotan lisää. Ja onko...
  9. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Ohhoh, tasaisella pihalla pyörät maassa mitattu auraus eturenkaista rullamitalla. 8mm ei taida olla ihan suositusten mukainen? Eiköhän se ulkolaita kulu noilla arvoilla....
  10. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Ei se mielestäni alhainen rengaspaine syö vain toista reunaa. Nyt selkeästi ulkoreunat kuluneet. Kunhan saamme tiistaina auton nosturille niin asentajan kanssa tutkimme ja toivottavasti löydämme kolinan aiheuttajan. Jos saan tuon alustan siedettäväksi melultaan ja vaihdatan hammastangon niin...
  11. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Jokaisessa renkaasta on selkeästi havaittavissa ulkoreunan kulumista. En tiedä, että onko renkaat vaihdettu edestä taakse ja päin vastoin vai kuluttaako se myös takakumeja. Voisiko olla, että joku vatipää on pilannut tuon alustan korotuksella? Sekin tuli mieleeni. Madalluksista ja korotuksista...
  12. P

    Mitsubishi Outlander, bensa, automat, malli 2006 , 280tkm, ja tuollaisen auton alustan kolina

    Kyseisen auton ostin hetken mielenhäiriössä. Hammastanko vuotaa ja se on vaihdettava. Alustan kolina on se jota minä mietiskelen. Etuvakaajan yhdystangot sain mukana, koska myyjä sanoi niiden olevan mahdollisesti syypää. Itse ostin vakaajan kumihelat kun näytti, että sieltä päivä paistaa läpi...
Ylös Bottom