Hakutulokset

  1. J

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    Viikko kolmenkympin pakkasilla meni hyvin, kunnes sitten eilen lauantaina herättiin ilmeisesti täälläkin tähän ongelmaan (MY16). Aamulla sähköllä esilämmittäessä vielä kajuutta lämpisi, mutta bensamoottorin käynnistyksen jälkeen loppui kaikki puhallus. Eikä enää lämpiä sähkölläkään moottori...
  2. J

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    2. Pienillä pakkasilla olen pystynyt pitämään puhalluksen päällä ja ajamaan pelkällä sähköllä kun A. ensin esilämmitän sisätilan (väh. 20min), B. käynnistettäessä sammutan heti puhalluksen ja käynnistän sen vasta kun olen painanut Eco-napin päälle, C. En yritä tavoitella 23C lämpötilaa (17C on...
  3. J

    Outlander PHEV puhalluksenohjaus outo

    Juuri näin. En tiennyt mitä tarkoitettiin asetuksilla koska menetelmät mallien välillä vaihtelevat. Toivottavasti viestini pystyy palvelemaan muita, jotka etsivät asiasta tietoa.
  4. J

    Outlander PHEV puhalluksenohjaus outo

    Sovelluksella pystyy vaikuttamaan suhteisiin, mutta en osaa kokemuksesta sanoa minkälainen vaikutus näillä todellisuudessa on.
  5. J

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Auton vm: 2016 (käyttöönotto 12/2015) Ajetut km: 174376 km SOH: 69.7 % (per 38 Ah) Max Ah: 26.5 Ah BMU reset: ei Hommasin vasta Watchdogin ja aloin miettimään, että jos itse et ole ajoissa osannut huomauttaa akkujen varauksen tippumisesta liikkeessä ennen 8v/160tkm, onko jälkikäteen mitään...
Takaisin
Ylös Bottom