Hakutulokset

  1. M

    4g93 moottorin nokka-akseleiden hiominen

    Onko jollain tietoa mitkä ovat ns."vakioarvot" 4g93 DOCH koneen nokka-akseleilla ? nosto, jyrkkyys.. Entä mihin lukemiin nuo kannattaisi hiotuttaa, niin että olisi jotain hyötyä ja menisi kuitenkin leimasta läpi ? Itsellä kone auki ja olisi tiedossa paikka jossa hiovat nokat jos kertoo tarkat...
  2. M

    Tietääkö joku mistä saa cb-koriseen lanceriin takakaarien korjauspaloja ?

    Eli kyseessä -93 vuoden gti lancer ja takakaaret kaipaavat uutta peltiä osakseen, kellään tietoa mistä voisi löytyä korjauspaloja ? Motonetistä ei ainakaan näy löytyvän.
  3. M

    -93 gti lancerin vaihdelaatikon avaaminen

    Eli Pitäis avata lancerin vaihdelaatikko ja vaihtaa laakerit. Jos joku joskus avannut, onko jotai spesiaalia mitä pitäis tietää ennenku avaa? jos vaikka kuvia olis jollain?
  4. M

    lancer -93 gti mistä käsijarruvaijeri ?

    mistä mahtais kyseiseen autoon saada käsijarruvaijerit ? motonetistä sanoivat ettei voi toimittaa..
  5. M

    Sopiiko normi CB lancerin tankki myös gti malliin ?

    Eli gti lanceriin (-93) pitäisi tankki uusia. motonetistä löytyy cb-koriseen lanceriin tankki, mahtaako olla sama tankki kaikissa sedan lancereissa ?
  6. M

    kokemuksia cb mallin diesel lancerista

    Olen harkinnut pitkälle työmatkalle tuollaista -94 farkkulanceria 1.8 vapari diesel koneella. onko kellään kokemuksia kyseisestä koneesta ? laiska se on kuten voi olettaa. Luotettavaa ja pieniruokaista työ autoa olen hakemassa joten ei suorituskyvyllä ole niin väliä. ( tallista löytyy...
  7. M

    4g93 , mistä uudet osat moottoriin ?

    Joo eli olis tarkoitus ens talvena ottaa lancerin ( gti -93) kone auki ja remontoida kokonaan. eli siis uudet laakerit, männänrenkaat ( männät ??) ja kiertokanget ja tiivisteet tietty. Nyt kaipaisin neuvoja että mistä kannattaa ostaa uudet osat koneeseen ? Vaikka eihän tuo kone vielä loppu ole...
  8. M

    tankki vaihtoon -- lancer GTi 93

    Eli -93 vuoden gti lanceriin pitaisi tankki vaihtaa. Kellään kokemusta millainen homma? Onko suht helppo irrottaa tankki vaa suoraa auton alta?
  9. M

    -93 gti lancerin vannekoko

    Eli mahtuu kyseiseen lanceriin 13 tuuman pellivanteet? Ottaako jarrusatulaan kiinni.? Kellään kokemuksia?
  10. M

    lancer GTi- 93 sivuääniä

    Moottorista kuuluu ihmeellinen suhina/kahina joka nousee kierrosten mukaan ajossa, ei kuitenkaa kuulu tyhjäkynnillä joten painelaakeri se ei ole.. Olisko joku jakopään remmi tai joku vastaava? Kellään muulla samanlaista ongelmaa?
  11. M

    käykö gti lancerin (-93) vetarit 1.6 lootaan?

    Joo, eli siis itselläni on -93 gti lanceri, ja pitäis vaihtaa laatikko siihen. Oon miettiny et hommais ton 1.6 lootan siihen kun menee kuulemma suoraan kiinni, mutta käykö sitte auton omat vetarit tuohon 1.6 lootaan myös?
  12. M

    lancer GTi -93 vihdelaatikkoremontti

    olisko jollain kokemuksia tai neuvoja uudemman gti lancerin laatikon irrotuksesta/remontoinnista?
  13. M

    mikä vaihdelaatikko käy -93 1.8 gti lanceriin?kyseessä siis uudempi koppainen

    Tarvis uutta vaihdelaatikkoa katella tohon autoon, mut ei tahdo löytyä. Käviskö vaikka 1.6 lancerin laatikko?
  14. M

    -93 1.8 gti lacerissa outo ääni voimansiirrosta

    eli -93 gti lancerissa kuuluu kummallinen ääni voimansiirrosta,ääni on ikään kuin hankaava ääni ja kuuluu aina kun veto päällä sekä moottorijarrutuksen aikana. Jos vauhdista lasket kytkimen pojaam, ääni katoaa kunnes nostat taas kytkimen ja ääni tulee takas. Jollain muulla ollut samanlaista...
  15. M

    Uudet nostajat rupesivat nakuttamaan

    Auto: Lancer Gti -93 (uudempaa mallia) Kun olin viime viikonloppuna mökillä, rupesi kesken ajon kuulumaan voimistuvaa nakutusta motista.. Oli aika kova pakkanen mutta olin jo aikasemmin ajellu pakkasilla ilman ongelmia.. Nyt nakutus kuuluu jatkuvasti. Samalla tavalla kun vanhat nostajat...
  16. M

    -93 Lancerin peruutusvalot ei toimi

    Auto: -93 (uudempi korimalli) 1.8 GTi Elikkäs pakkivalot ei mene päälle kun pistää pakin silmään. Mistäs vikaa voisi lähteä etsimään? Onko v.laatikossa jonkinlainen katkaisija, jos on niin missä sijaitsee? Motonetistä löytyy: PERUUTUSVALON KATKAISIJA MITSUBISHI LANCER CB/CD/CK 92--01 Ei...
  17. M

    Joutuuko nokat irrottamaan 4G93 koneesta nostajien vaihdossa?

    Joutuuko nokat ja hihna irrottaa vaihdossa? Vai pystyykö "nostajat" ujuttaa väliin niinkuin joissakin mallaissa? Jos joku on joskus teettänyt homman jossain korjaamolla olisin kiinnostunut paljonko vaihto työ on maksanut ::) ..ja auto siis on uudempaa korimallia oleva -93 GTi Lancer
  18. M

    Lisätietoja -93 Lancerin GTi koneen nostajien/tasaajien vaihto operaatiosta

    En tiiä onko ne nimeltään nostajat vai tasaajat, ne tapit jotka tukkiutuu kun kone rupee naputtamaan.. Mut ne pitäis vaihtaa ku öljyn vaihtokaan ei helpottanu ja fortea en viittisi turhaan kokeilla ku uudet nostajat/tasaajat tuli auton mukana.. Olen kyl yrittäny haulla löytää infoa, ja paljon...
  19. M

    Korkea tyhjäkäynti -93 Lancer GTi:ssä

    Päätin tossa viime viikolla hankkia kyseisen auton (CB5A 171 t.km. ajettu) ja olen ollut suht tyytyväinen ostoon, mutta mua ihmetyttää vähän toi tyhjäkäynti.. Kun starttaa kylmänä, on kierrokset siinä tonnin paikkeilla ja kun kone lämpeää niin kierrokset putoaa 800-900. Mutta kun on ajelee vähän...
Takaisin
Ylös Bottom