Hakutulokset

  1. K

    Käynnistysakun tyhjentyminen

    Tervehdys, Vm,18 PHEV Outlanderin startti akku menee tyhjäksi 2 vrk:ssa. Vaihdettu uusi amg 55 amp starttiakku, ei auttanut. Nyt mitattiin, niin 0,98 amp kulutus kaiken aikaan, vaikka ovet lukittuna eli auton pitäisi olla lähes täysin pimeenä. Kellään tietoa mikätämän voi aiheuttaa. On...
  2. K

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Sain watcdogin lopulta, kera ärräpäiden toimimaan, kun erotin soittimen bluetoothin toimimasta. Eli näköjään voin ainoastaan käyttää yhtä sovellusta kerrallaan. Jotain hämärää tuossa Remotessa on. Olen joutunut rekkaamaan pari krt uudelleen. Vaikuttaisi, että autossa pitää olla toimiakseen aina...
  3. K

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Nyt saaty Watcdog pelittämään ja autosta sain tällaisia lukemia: 24,8(0,0)%=7,7Ah 77,8 of 40,0Ah 81,8 of 38,0Ah 31,1Ah(9,3kWh) 24932+596=25528Ah 0,0074Ah (total number of lost per estimated cycle) 0,0048Ah(total numeber of Ah lost per day) 12,73% (BMU's cycle deterioration percent) 14,48%(BMU's...
  4. K

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Kiitoksia. Näin oletinkin. Tallipaikka meillä vain 30€ / kk.
  5. K

    Esilämmitys päälle manuaalisesti ?

    Tervehdys, Mulla MY18 ja tallista aamulla hurautan pakkaseen. Kannattaako tällöin käyttää esilämmitystä lainkaan ? Olenko ymmärtänyt oikein, että ajoakkua olisi aina hyvä lämmittää ja/tai/vai viilentää ennen ajamista ? Kysyn, koska tässä ketjussa oli maininta, että akku jäähdytetään jonnekin...
  6. K

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Kiitoskia Vilkutin. Auto vaikuttaa hyvältä ja aika nopeasti tuosta pääsee jyvälle.
  7. K

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    No niin kaupat lyöty lukkoon Instyle Plus Edition Navi 4wd 5P (MY18) (Ruotsista tuotu). Huomenna 29.11 tuovat auton mulle. Siitä alkaakin opettelu sitten. Huolto tehty autoon 9/22, mutta myyjä (XBIL) ei pystynyt SOH-arvoa antamaan. Otin kenties tietoisen "riskin" vai mtä olette mieltä ? Kysymys...
  8. K

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Tervehdys ryhmäläisille. Olen uusi jäsen täällä ja vasta hankkimassa PHEV:ä. Onko foorumilla "ensiostajan" opasta, josta aloittelija saisi vipuvartta kaupan tekoon ? Harkinnassa nyt ostaa R.Joupilta seuraavanlainen auto: PHEV Instyle Navi 4WD 5P (Ruotsin tuonti)...
Takaisin
Ylös Bottom