Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
joo elikä kellon maa toimii ACC tulee se 12.8 volttia B+ tulee 1.36v elikä joku vika jossain ja kellon maa toimii ilman ongelmia. oliskos ehdotuksia mistä seuraavaks lähtis ettii
löytyskö mahdollisesti jonkun sähkökaavioita 1994 HB galant kyseessä. ei prkl vaan löysy vikaa vaikka mistä ettii :( olisin todella kiitollinen jos jonkulla olis.
miten noihin liittimiin tulee virta. gnd= maa b+ = oletettavasti jatkuva virta ja ACC = ?? ja entäs ILL= ??? ja mihin tulee yhtäaikaa virta että saa pöydällä muuntajan kans koitettua että kello on ehjä. vastaukset olis ihan kivoja että sais galantin kasaan :)
nyt otin hälyttimen töötin irti ja siinäkään ei mitään. ihan ku tuntus että ku sen antaa olla rauhassa niin sit se kerää sitä virtaa johkiin vähän ja hälyttimen valo palaa vähän kirkkaammin sisällä mutta kun avaa oven niin loppuu taas kaikkien toiminta ??? Ja galant on -94 2.0 glsi ja...
juu kun välillä palaa kello todella himmeesti ja sit ihan kirkkaasti ja taas ei toimikkaan ollenka. minkään johtonippujen heilutus ei auta asiaa mitenkään :(
Mulla kans meni tossa kello sisävalo keskuslukko ja hälytin pimeeks. välillä kello palaa himmeesti ja sit taas yht äkkiä kaikki toimii eli mikä sulake se on niille ku en oo löytäny sulakkeissa vikaa ???
ohjekirja kertoo että siinä olis sellanen moottorin vikavalo siinä missä alhaalla on öljy-paine,lataus ja öljymäärä ni siinä samassa rivissä oikeessa reunassa. check engine on siellä vasemmalla ylhäällä
Elikäs kuuluuko se moottorin vikavalo [EI CHECK ENGINE] vaan se siinä alhaalla öljy ja lataus valojen vieressä niin kuuluuko sen syttyö ku laittaa virrat päälle ja startin jälkeen sammua vai onko lamppu palanu ku ei pala mitään.
Ne katkasija otin kaikki irti ja putsasin ja ne tuntus toimivan virheettömästi. http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=1386.0 tota nyt koitan tänään ja kattoo sit auttaako.
Samaa vikaa mun -94 glsi galantissa. juttua en löytäny ja toi linkki ei toimi. olisin todella kiitollinen jos joku laittais toimivan linkin jos siitä on jostain ollu juttua. KIITOS
joo laatikko korjaaja soitti ja sano että laatikossa ei mitään vikaa. uus turbiini ja laatikon öljysuodatin+laatikko purettuna/putsattuna/kasattuna arvio olis noin 450 euroo kaikkineen.
Joo elikäs nyt olis galantti purettu ku veto loppu. turbiinista sisemmät boorit pyöreet. taitaa olla aika yleinen vika ?? Onko tietoo mitä laatikoista kannattaa huoltaa ku menee purettavaks kumminkin samalla nyt???