Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Itsekin tein sen virheen että korjautin autoa liian kallilla suhteessa sen markkina-arvoon.
Oli muka kiire vaikka ei ollut -- Väyrystely = yli yön nukkuminen olisi kannattanut.
No kohta se porsi toisesta paikasta ja sitten taas toisesta. Kaikki tämä noin 3 kk sisään.
Rahaa kului loppujen lopuksi...
Koiranluut monesti kolisee.
Kerran oli myös moottorin alatuenta pettänyt.
Sen etsiminen kesti.
Ei edes katsastuskonttori löytänyt sitä vikaa.
Sitkeä korjauspaja onnistui paikantamaan vian.
Ylesiseti ottaen autot ovat huonoja tuotteita kun verta niitä käyttötunteihin.
Autoihin on kasattu iso...
Jännitteen tuleekin muuttua käytön mukaisesti.
Se on jännitteensäätimen idea/ tehtävä.
Laturit yleensä kestäviä pelejä.
Hiilet yleensä ensin loppuu ja jos vinkuu niin hihna / laakerit.
Meisselitempulla kun kuuntelee niin ehkä selviää.
Ehkä kannattaa unohtaa 14-15 mallit sillä väliraha uudempaan ( jos nekään toimii ? ) hupenee noihin sihtiseikkaluihin.
Ja sehän voi uusiutua ja taas rahaa palaa.
Jollakin pitäisi se väliaika kulkea jos sihtihomman takia pajalla.
Siihenkin palaa rahaa.
Onko releen käämin ohjauksen kannan johdon liittimet tutkittu ?
Minulla oli aikoinaan samanlainen vika ja johtosarjan liittimen "klik" ei ollut pohjassa.
Lukitusväkäsen kampesin oikeaan asentoon niin homma tuli kuntoon.
No ei luulisi vesipumpun vaikuttavan jos on linjassa.
Onhan tarkistettu että kaikki rullat ko hihnaprofiilille ?
Jos nyt asettuu niin kannattaa esim 3 kk välein tsekata että on ok.
Onko katsottu että se uusi ei vipata --sekin on mahdollista.
Jos kaikki pyörivät osat on linjassa / eivät vipata ja hihna oikeassa kireydessä niin pelaako kiristin ?
Onko koitettu eri hihnamerkkiä ?
Jos em auta niin menee mystiikan puolelle.