Hakutulokset

  1. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Mä lähtisin kyllä vielä tarkistamaan että onko BMU-päivitys tehty akkuihin. Itselläni 2020vm ajettu 88 tuhatta. Latauksen jälkeen range näyttää tällä hetkellä n. 40km ja lämpimillä säillä n. 50km. BMU päivitys tehty autoon n. 2 kk sitten.
  2. J

    Outlander phev akun kunto

    Auto kävi tänään BMU-päiviyksessä. Kyllähän tuo SoH ihan kivasti nousi :)
  3. J

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Auto MY20 , miten saan toimimaan ääniohjauksen ? Eli ratissa on nappi jota painaa ,niin pitäisi sanoa nimi kenelle soittaa, niin miten saan tämän toimimaan? Mistä pääsen tallentamaan äänen ?
  4. J

    Outlander phev akun kunto

    Minäkin pääsin tänään 40km sähköllä, niin noihin lukuihin verrattuna kuitenkin kelpo tulos mielestäni. Täytyy 80tkm huollossa mainita jospa tekisivät samalla bmu-päivityksen. Onhan tässä akkutakuutakin vielä reilusti jäljellä, niin jospa me saatais joskus sitten uudet akut takuuseen :)
  5. J

    Outlander phev akun kunto

    Sain vihdoin ja viimein luettua akun tiedot. Tältäpä ne näyttää. Tästä ite en oikein mitää ymmärrä, mutta kertokaas te enemmän?
  6. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Jos joku liikkuu pks-seudulla ja jaksaa lukea autostani tiedot korvausta vastaan tietenkin, niin voi laittaa mulle viestiä :)
  7. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Tosiaan mitään kontaktia Watchdog ei autoon saa tuolla palikalla, tai sitten on vain käyttäjästä kiinni. Kun laitan palikan kiinni autoon ja käynnistän watchdogin, niin mitään ei tapahdu. Bluetooth kyllä palikan löytää ja saan paritettua puhelimeen.
  8. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Auto on otettu käyttöön 2.3.2020. ajettu 77000km. Täytyy seuraavassa huollossa mainita että päivittäisivät BMU-softan.Hankin jo obd2 palikan EM 327 , mutta en ole onnistunut saada luettua akkutietoja.
  9. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Nyt muutamapäivä ajeltu outlanderilla. Akku näyttää täyteen ladattuna n. 35-40km, omilla matkoilla akkua riittänyt myös sen 35-40km ,itse en ole päässyt mittailemaan akkutieoja, mutta eikös tämä ihan kunnossa pitäis olla. Itse olen kyllä tykästynyt autoon, tällä ajaessa rupee itsekkin todella...
  10. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Huomasin muuten että minulla on muoviset venttiilit renkaissa. Onkohan mahdollista että TPMS venttiileitä ei ole edes laitettu renkaisiin. Eikös ne ole metalliset ? Edit. Sain renkaat kuntoon. Kävin rengasliikkeessä koodailemassa.
  11. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Ei auttanut minulla vaikka vaihdoin valikkoa 1-2 tai 2-1 .Ei anna myöskään resetoida. Täytyy käydä rengasliikkeessä koodailemassa. Autoon siis vaihdettu "vanhat" kesärenkaat alle Ruotsissa ennen kuin auto tuli Suomeen.
  12. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Tuore Outlanderin omistaja täällä hei :) .Tuli sitten hommattua MY20 instyle business x . Nyt kysymys kuuluu että mitenkäs rengaspainevarotin saadaan nollattua? Autoon vaihdettu juuri kesärenkaat myyjän toimesta, ja nyt herjaa rengaspaineita.
  13. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Nähtävästi suosittuja nämä mitsut tällä hetkellä. Piti mennä taas koeajamaan autoa, mutta tämähän oli taas jo myyty. Nyt 2 autoa mennyt jo nenän edestä.
  14. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Tämä ei varmaan kuitenkaan auton akkutakuuseen vaikuta , vaikka vähän yli on kilometrit mennyt? Eikös näissä ole akkutakuu 8v / 160tkm ja tehdastakuu 5v / 100tkm. ? Lauantaina pitäisi käydä auto koeajamassa.
  15. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Tässä autossa huollot tehty 18/1/21 20174km , 15/12/21 41130km ja 24/10/22 63358km. Miltäs tämä vaikuttaa? Onko näissä mitsuissa minkälainen huoltoväli?
  16. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Nyt olisi kiikarissa yksi ruotsin tuonti. ilmoituksessa lukee business X vm 2020. Tässä mallissa on kuitenkin nähtävästi etulasin lämmitin, kattoluukku, mustat kattokaiteet ja kromiset polkimet. Onko tämä siis kuitenkin S edition malli? Tässä ei ole mitään mainintaa sähköisestä lämmittimestä tai...
  17. J

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Mitenkäs muuten kun käytte koeajamassa näitä mitsuja, niin saatteko auton pidempiaikaiseen koeajoon, vai onko ne niitä .n tunnin ajoja. Eli antaako autoliikkeet vielä auton vaikka päiväksi ajoon ?
  18. J

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Juu kyllä näitä autoja onneksi löytyy muistakin paikoista. Onneksi tässä ei ole niin kiire tämän auton kanssa, niin pystyy rauhassa katsella tarjontaa.
  19. J

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Tässähän kävi niin hassusti , että kun menin aamusta liikkeeseen , niin myyjä ilmoitti että auto myytiin juuri edellis iltana. Ei siinä mitään ,kun en autoa varannut, mutta olis myyjä voinut ilmoittaa että auto myyty ,niin ei olis tarvinnut mennä paikan päälle. No nyt sitten seuraavaa matoa...
  20. J

    Outlander PHEV yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia niihin.

    Hyviä vinkkejä kiitos. Akut pitäisi olla ladattuna täyteen koeajoa varten.
Ylös Bottom