Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
auto on 92 vuoden lancer 1.6 glxi uutta koppaa...kun käynnistää niin käyntiinlähtemisen jälkee kuuluu rääkäsy konetilasta niinku olis sorsia siälä...kuulin että startista vois olla menny pentix pyörä joku sellane muovi ratas nii mistä täs autos pääsee starttiin käsiksi että voi kattoa mikä siälä...
kyseessä lancer '92 glxi uudenkoppanen. pyyhkijät lakkasi toimimasta :seina moottori kyllä huutaa mutta pyyhkijät ei liiku...niitä pystyy kyllä käsillä veivata niinkuin ne toimii, eihän niitä pitääsi silloo pystyä jos on ehjänä? mistä vikaa kannattaas alkaa ettimään???? mä en ees tiiä miten...
eikö kellään oo ollu samaa vikaa ja löytäny syyn??? ei kai ne jarrulevytkää voi ittellänsä kieroon mennä, on ne sen verran vahvaa tekoa ;) ja kun ei kerran suuremmilla nopeuksilla oo minkäanlaista nykimistä?
kiitos
elikkä mulla on tommonen mitsu lanceri glxi '92 (uudempaa koppaa)
jarrut nykii jarruttaessa hiljaisella vauhdilla esim. 40km/h.missähän vois olla vika?
ja kun ajaa lujempaa ja tekee kunnon jarrutuksia muutaman, niin sen jälkeen ei enää nyi hetkeen aikaan jarruttaessa tuolla hiljaisella...
elikkä auto on 1.6 glxi lanceri....tyhjäkäynti ongelmaa havaittu, eli kun auton käynnistää kylmänä niin kierrokset normaalit tuola 1200 rpm
mutta sitte jos kone on lämmin, ja auton sammuttaa ja käynnistää hetken päästä uudestaan niin kierrokset tippuu tonne 100 rpm,joskus jopa sammuu ja nousee...
joo tuli tos ostettua tollane '92 1.6 glxi lanceri ;) löysin sellasen vian jotta kuskin oven ikkuna ei oikee pelitä..aukee kyllä mutta sit ku kiinni yrittää laittaa nii vetelee kuinka sattuu ja kun kädellä kokeelee nii se liikkuu sivuttais suunnas >:(
onkohan siinä nostimes jotaki vikaa...
nyt on koeajokin tehty.
kone tuntu olevan aika hyväs kunnos ja vaihdelaatikko ei ääntänyt eikä putken pää ollu öljys eikä koneen ympärilläkää näkyny palioa öljyä. vaihteet meni silmää hyvin eikä savuttanutkaa yhtää....putkenpää oli noessa vaa muttei öljynen...mitähän tää sit tarkottaa jos se...
nii elikkä olis tarkotus vaihtaa uudempaan lanceriin, merkkii en vaihda :peukku
olis tarjolla tällane '92 vuosimallinen(uudempikoppainen)1.6 glxi monipisteruisku lanceri, jolla on ajettu jo 350 tuhatta. kuinka palion näillä yleensä ajaa, eli kannattaako tota ostaa. oli kyl muuten hyväs...
löysin vian eli oli sulake menny siältä' konetilan loorasta...siinähän on kummallekki puolelle taka ja etuvaloille sulake ja toinen kattaa myös mittaristonvalot ym..tiedoksi niille joille ilmenee samaa vikaa :peukku
ongelma löyty eli jarrupolkimessa oleva kumitassu oli lähteny irti joka vapauttaa sen anturin napin että jarruvalo syttyy ;D kyseessä oli siis jarruvalot eivät sammuneet mut nyt toimii :peukku
tällane '89 lanceri polttaa heti merkkivalopolttimon, eli tuhkakupin,tupakansytyttimen ja lämppärin valot. maa ja plussa on vissii yhes muttei tiärä mistä vikaa lähtis ensimmääsenä ettiin? onkohan näille valoille sulaketta jossai?