Hakutulokset

  1. Harri K

    O: outlander phev radio

    Ostan vakio radio/multimediasoittimen. 2013-2015 malliin sopiva ja se kääntyvä näyttöinen malli siis. Tarjoa 050 neljä yksi yksi 7733
  2. Harri K

    Käynnistysakun tyhjentyminen

    Selvisikö tämä? 2014vuosimallinen purkaa täällä kanssa uudenkin 12v akun.
  3. Harri K

    4g32 1.3 moottorin laturi

    Tarjoa ehjää laturia colttiin. Kisakausi loppui tekniikkavikaan...
  4. Harri K

    Outlander Phev ääni kääntäessä

    Tämä oli kait henkilön auyo joka kävi mun tutkimuksissa ja vika oli kallistuksen vakaajan yhdystangon pusla joka oli täysin kuiva ja jumissa. Halpa Tarvikeosa oli pettänyt nopeasti.
  5. Harri K

    Outlander PHEV 2014 ajoakku sökö -vaihto omalla kustannuksella

    Jääkö vanha akku sinulle vai hyvittääkö Pistokehybridi siittä?
  6. Harri K

    O: C51 colt/lancer vasen etutolppa

    Jos joltain löytyy kunnossa oleva tolppa(iskari jousineen) niin tarjoa.
  7. Harri K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    On ajeltu myös autolla. Tää on kolmas phevi mulla kuiteki täs vuosien saatossa myös.
  8. Harri K

    Regeneratiivinen jarru käpälä

    Aina kannattaa hybridillä/sähköautolla rullata mahdollisimman paljon. Eli mulla b0 aina (Cruise toki haluaa b2 aina laittaa) ja sit risteyksiin/valoihin jne teen "jarrutukset" b:tä lisäämällä.
  9. Harri K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Juu näin kans mietin et ottaa ulkoa ilmaa kun luulee sen olevan 21c. Toki tämä vie tehoa pois samalla varsinkin jos lasi on jäässä alussa. Ero on huomattava. Noh, eipä nyt lasi aamuisin jäässä ole enää ollutkaan... Itse oon kaikissa mitsuissa aina käyttänyt manuaali säätöä ja...
  10. Harri K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Modasin omankin 2k ohmin vastuksella ja 21c näyttää nyt ulkolämpö mutta johonkin katosi lämpötehot vaikka 4.5kw näyttää niin 29pyynnilläkin tulee "lehmän henkäys". Aiemmin 20sc tuli jo kuumaa.... 5pv nyt ajeltu ja muutos on ihan selvä aiempaan. Outoa.
  11. Harri K

    3000gt 1991 ilmastointi laitteen sähkökaavat hakusessa.

    https://www.3sx.com/tech-manuals-service-technical-reference tuolta tuo vol2
  12. Harri K

    Sähköpenkin klappi

    Juu muuta ei ole tehtävissä, jos vaihtaa uuden samanlaisen rungon niin se uusikin on jo väljä eli ovat uutena olleet jo väljät. On muidenkin merkkien sähköpenkeissä välyksiä kyllä mut ei ehkä näin isoa.
  13. Harri K

    Outlander phev ostoa harkitsevat

    Ton firman tiedot ainaki väärin kun tekstissäkin lukee et polttoainekäyttöinen lisälämmitin. Jos haluut varmistuksen että se on niin laita mulle auton runkonumero...
  14. Harri K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Veikkaan et menee moottorin lämpötila-anturin mukaan. Jäähyneste kylmää niin ecu päättää et moottorin pitää käydä jotta olisi käyntilämpöinen tarvittaessa. Itselläni viikolla kerran -12c pakkasta ja lasi iha jäässä mutta 30min esilämmitys ja vain max 5cm yläreunasta jäi jäätä. Ja oli normaali...
  15. Harri K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Zuikkikselle vinkki et puhelimella en ekoilla kerroilla löytäny tuota "lisää ostoskoriin" painiketta kun se on niin samperi pienellä....
  16. Harri K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Ihan ulkona seisoo vieläpä katoksen edessä kun volt on katoksessa yleensä.
  17. Harri K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Ois hyvä jos näissä lukisi vuosimalli minkä mallisella autolla aina ajatte koska se toki vaikuttaa. Itse en ole Eco mode:lla huomannut että kiihdyttäisi niin paljon resumella että polttomoottori käynnistyy. Eli ootko Eco modella koittanut?
  18. Harri K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    Kyllä sen voi laittaa päälle vauhdissa mun tietääkseni. Kun menee 0:lle sähkön määrä niin napsauttaa kytkimen päälle ja bensapumppu saa virran ja tankkianturi näyttää myös samalla oikean määrän ja bensamoottori käynnistyy. Näin ymmärsin hänen kommenteistaan.
  19. Harri K

    Ulkoilman lämpöanturin modaus, "Pure EV mod"

    3 tie venttiili siellä on
Ylös Bottom