Hakutulokset

  1. N

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia En ole soittanut, mailia laitoin kyllä tuossa jonkin aikaa sitten mutta ei vastaillut. Pitääpä soitella, jos tuo vaikka suostuisi korjailemaan. Olen töiden puolesta ollut Kimin kanssa tekemisissä aiemmin, ja miekkosesta pidän kyllä, joten olisihan tuo...
  2. N

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Keitäs te osaatte suositella näihin ACD-ongelmiin ratkaisijoiksi? Pitäisi tuo ongelma diagnosoida ja toivottavasti myös korjata, mutta ei ihan timanttihintaan. Kenties jopa Pirkanmaan alueelta? Livefastille olin kovasti menossa, mutta näemmä firma on...
  3. N

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Ilmeisesti kyseessä on juurikin se rele mikä siellä naksutteli. Konehuoneesta se naksutus ainakin tuntui kuuluvan silloin kun kuului. Ja tosiaan kun sitä naksutusta on kaksi vuotta kuunnellut, niin eipä sitä osaa murehtiakaan. Saas nähdä josko vielä tänä...
  4. N

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Should've, could've, would've.. Tää on taas tätä. Monta kertaa eri korjaajilta kysynyt siitä naksunnasta, ja kukaan ei ole osannut sanoa mitään. "Nää on tämmösiä" -kommentilla. Kyllähän tuon olisi korjannut aikapäiviä sitten jos olisi tiennyt että...
  5. N

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Nyt kun sana solenoidi mainittiin... Tuossa autossa on joku solenoidi pitänyt kylmänä aina sellaista pientä naksutusta, varsinkin jarruttaessa. Nyt sitä ei ajossa kuulunut. Eli ainakin solenoidikaupoille varmaan tässä pääsee. Sellainen vinkuna tuolta...
  6. N

    ACD-ongelmia ja niiden korjauksia

    Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia Tässäpä omat kokemukseni ACD:n ihmeellisestä maailmasta. Toissailtana lähdin kaverilta köröttelemään kotiin. Noin kahden minuutin ajon jälkeen, kun auto oli vähän lämmennyt, alkoi kuulua kovaa "sähköistä" ääntä. Ääni ei muuttunut kierroslukujen mukaan...
  7. N

    Mitä öljyä Evo 4-9 vaihteistoon kitkalukon kanssa?

    Vs: Mitä öljyä Evo 4-9 vaihteistoon kitkalukon kanssa? Tuolla listassa on mainittu että AYC:lle ja AYC:n väliaineeksi kävisi myös Valvoline Max life ATF. Onko tuosta väellä kokemuksia, eli toimiiko hyvin vai pitääkö sen olla tuota timanttia? Ja onko tämä Valvoline ATF-MaxLife Dexron3 nyt...
  8. N

    Mitä öljyä Evo 4-9 vaihteistoon kitkalukon kanssa?

    Vs: Mitä öljyä Evo 4-9 vaihteistoon kitkalukon kanssa? Nämä ilmeisesti siis sopivat myös VII GSR? Mitähän tuonne AYC:lle pitäisi laittaa, ja kuinka paljon? Pahoittelut kysymyksestä mihin varmaan löytyisi vastaus jos kerkiäisi etsimään, mutta vaihto tuli yllättäen ja pitäisi litkukaupoille...
  9. N

    Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

    Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ? Mä ostin omaan Evooni (VII) Turbo Technicsin elbown. Kauttaaltaan 3", ainoa vaan että on valurautaa.. Päällystetty "kermakromilla" ja mustalla satiinilla 8) Vaikutuksesta en kyllä osaa sanoa kun tuli niin paljon muuta vaihdettua samalla, mutta kyllähän...
  10. N

    Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan)..

    Vs: Palamaan syttynyt auto Tampereella (tietoja kaivataan).. Ohhoh. Meni täysin ohi tuo ajankohta. Varsinkin kun eilen olin puolilta päivin syömässä Mustassalahdessa, ja siitä ajoi ambulanssi ohitse juuri silloin.
  11. N

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Todennäköisesti minä, jos se oli tuossa 19:30-19:45 välillä tänään.. En kyllä bongannut sua, olin taas omissa maailmoissani.. ::)
  12. N

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kukas oli tuossa n. 15 minuuttia sitten Tampereella Hämeenkadun ja Satamakadun risteyksessä tummalla ja synkeällä Legnumilla? Murisit maukkaasti ohittaessasi minut, tai sitten se oli autosi. Kaunis näky, harmi että heräsin päiväuniltani kun olit jo kaukana.
  13. N

    kesärenkaat jo alle?

    Vs: kesärenkaat jo alle? Kato kato, se on näköjään meidän Tampereen Evo VII GSR JDM -kuskien yhteinen määränpää :D Tosin, voi olla että menen jollain muulla kyydillä kuin Evolla... Eipä tässä tarvi murehtia kesärenkaiden vaihtoa kun ei autoa tuolta jaksa ennen kesää kaivaa kuitenkaan. Yhden...
  14. N

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Loistavaa :peukku Uskomattoman siisti kuva!
  15. N

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Oletko varma että oli 8/9? Itse ajelin tuolloin noilla suunnilla hopeisella seiskalla kohti Haminaa. En kyllä huomannut mitään morjestuksia, tosin olin ajanut kolme tuntia putkeen jo siinä vaiheessa :P
  16. N

    Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR)

    Vs: Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR) Oliko se nyt 910€ sitten valoparilta, eli oikein reilu alennus tuli listahinnoista. Kiitos vaan Printsportia suositelleille, olen tuolta ennenkin jotain pikkusälää tilannut mutta kovasti silti yllätyin mukavasta ja iloisesta palvelusta...
  17. N

    Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR)

    Vs: Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR) Päivitystä tilanteeseen: Etuvalot tilasin Printsportilta sitten kuitenkin, kun tuumasin etten jaksa ruveta siihen vaihtorumbaan. Auto on nyt pajalla ja vaihdatin catbackin kun ajattelin että se vähän runnotun näköinen Apexin catback saattaapi...
  18. N

    Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR)

    Vs: Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR) Juu, ei tuo uusi muutos mitään auta näemmä meitä tavallisia pulliaisia. Pitäisi näköjään aina ollut pari "touhutonnia" taskussa näiden JDM-vehkeiden kanssa, ainakin jos ekaa kertaa vie ensimmäistä JDM-autoansa leimalle pahaa aavistamatta ;D
  19. N

    Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR)

    Vs: Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR) Jep, eiköhän se noin ole tehtävä. Onneksi tuo puskurin irroitus lienee aika helppo homma. Kuinkas kauan tuo päästötodistus on voimassa, jos sen jossain teetän? Mietin että jos sen hommaisi nyt ensin ja sitten laittaisi nuo valot alle. Kuinka...
  20. N

    Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR)

    Vs: Katsastuksen jälkeistä valorumbaa (VII GSR) Kiitoksia vastauksista! :) Sanokaas, onkos nää sellaiset mitkä tarvitsisin? https://www.evo-parts.co.uk/eshop/index.php?main_page=product_info&cPath=1059_1152&products_id=7658...
Takaisin
Ylös Bottom