Hakutulokset

  1. S

    Mitsubishi Lancer 2.0 -05 ostamassa/kysymyksiä

    Vs: Mitsubishi Lancer 2.0 -05 ostamassa/kysymyksiä Huomaan, että täällä luetaan juttuset tarkoin. Urran oli kommentoinut suurin piirtein jokaista itse kirjoittamaani teemaa, ja vieläpä varsin samoilla linjoilla oltiin. Jos nyt jotakin tarkennusta tässä voisi esittää, niin sanoisin...
  2. S

    Mitsubishi Lancer 2.0 -05 ostamassa/kysymyksiä

    Vs: Mitsubishi Lancer 2.0 -05 ostamassa/kysymyksiä Ja lisätään vielä parin vaille huomiota jääneen tiedustelun osalta: koneen päällä olevat laikut lienevät öljynlisäyksessä/täytössä roiskahtaneita öljytippoja, tai sitten konepeltiä avattessa tipahtaneita vesipisaroita, joista jää pölyyn jälkiä...
  3. S

    Mitsubishi Lancer 2.0 -05 ostamassa/kysymyksiä

    Vs: Mitsubishi Lancer 2.0 -05 ostamassa/kysymyksiä Moi. Minulla oli pari vuotta takaperin juuri tuollainen Lancer, ajoin sillä melkein 200 tuhatta. Vaihtoon se meni, kun mittari osoitti 241 tuhatta, ja aika hyvä se oli silloinkin. Jos nyt muistinvaraisesti jotakin voisin vastata, niin: -4G63...
  4. S

    Lancer 2006 2.0 kytkimen toiminta, vika vai ominaisuus

    Vs: Lancer 2006 2.0 kytkimen toiminta, vika vai ominaisuus http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24478.msg261794#msg261794
  5. S

    Ohjaustehostimen pumppu ja hihnankiristäjä (Carisma 1.8 GDI '98)

    Vs: Ohjaustehostimen pumppu ja hihnankiristäjä (Carisma 1.8 GDI '98) Eipä tosin ole minullakaan tietoa, onko autossasi manuaalinen vai automaattikiristin. Mutta omassa autossani, joka on Lancer 2,0 vm.2005, on automaattikiristin moniurahihnalle, joka pyörittää kampuran hihnapyörän voimin...
  6. S

    2005 2.0 lancer ja käynnistys piuhasta

    Vs: 2005 2.0 lancer ja käynnistys piuhasta Ota huomioon, että minulla on päivittäisessä ajossa aika runsas maantieajon osuus. Jos ajat todella nurkkapyöritystä, ei kulutuksesi varmaan ole yhtään liian suuri. Onko tuo kesän lukema myös nurkka-ajoa? Edelleen, varsinkin talvella...
  7. S

    lancer farkku 2005 takalasin lista

    Kysyisin nyt tämmöistä, jos joku tietää. On alkanut tulla ruosterokkoa pariin kohtaan tuohon otsikon auton takaluukkuun, aivan ikkunan alareunaan (peltiin). Tässä voi olla alkuunpaneva tekijä, kun tuo luukku on viitisen vuotta sitten mällätty peruuttamalla, oiottu ja maalattu. Mutta nyt parista...
  8. S

    2005 2.0 lancer ja käynnistys piuhasta

    Vs: 2005 2.0 lancer ja käynnistys piuhasta No heippa taas, tässä itse vien trediä eteenpäin. Tällaista kuuluu nyt: vaikuttaa tuo 95e10-98e5 -kaksintaistelu jäävän vähän ratkaisemattomaksi. Olen noin kuukauden päivät ajellut korkeampioktaanisella. Kokemuksia: 1) käynnistymishäiriöitä ei ole...
  9. S

    lancer 2003-2008 kokemuksia

    Vs: lancer 2003-2008 kokemuksia Noista raidetangon sisäpäistä, joista benq kyseli: toinen vaihdettiin Lohjanportin Autossa minulle 5/10 ja toinen 10/10; osa oli 70:- ja työ reilut 60:- kappaleelta. Eri puolin oli pikkuista työhinnan vaihtelua, mistä lie johtunut. Sanoisin, ettei kannata alkaa...
  10. S

    2005 2.0 lancer ja käynnistys piuhasta

    Vs: 2005 2.0 lancer ja käynnistys piuhasta Tässä nyt useamman tankillisen olen verrannut 95e10 ja 98e5 -bensoja. Kyllä tuo ajonesto-oletus taisi jäädä jo alkuun pois kuvioista. 95e10:n kanssa käynnistyvyys normalisoitui lopulta em. olosuhteissa, ja ihmettelen kyllä miksi. (Ecu päivittyi...
  11. S

    2005 2.0 lancer ja käynnistys piuhasta

    Tähän asti on Lancerini toiminut moottorinohjaukseltaan kuin kello. Oli kylmä tai kuuma, kesä tai talvi, lämmityspiuhasta tai ilman. Tässä parina päivänä ilmeni seuraavaa: kun auto on ollut 1,5-2 tuntia lämmityspiuhassa ja ulkolämmöt nollan tuntumassa, on käynnistyminen rykivää ja meinaa...
  12. S

    lancer 2003-2008 kokemuksia

    Vs: lancer 2003-2008 kokemuksia Aloitin tuon ketjun autosta yleensä. Nyt tuntuu kytkin puhuttavan, joten siitä sitten. Omani, 203 th ajettu vuoden 2005 2,0 sport oli juuri kytkinremontissa. Ravistus oli ollut viimeiset 150 tuhatta niin hallitsematonta ja rajua, mutta myös ennalta-arvaamatonta...
  13. S

    04 vm Lancerin laturinhinnan pituus?

    Vs: 04 vm Lancerin laturinhinnan pituus? Jos ei tämä tuu liian myöhään, niin esim. Hessumobiilissa (Vantaa Hämeenkylä) Gates Micro-V -hihna maksoi 1,5 vuotta sitten noin 30€. Tyyppi on 68432 ja mitat 6 PK 1838 eli 6 uraa ja pituutta 1838 mm. Alkuperäinen hihna on vähän lyhyempi, eli 6 PK 1830...
  14. S

    Mitsubishi Lancer STW 2.0 -04 takapää akselisto räjäytyskuvia?

    Vs: Mitsubishi Lancer STW 2.0 -04 takapää akselisto räjäytyskuvia? Tässä tulee linkkiä vähän myöhään, jos vielä tarviit: http://www.mitsubishi-motors.kiev.ua/index.php?model=41Q Sieltäpä sitä löytyy monenmoista mallia. Ei haittaa yhtään, jos osaat venäjää, mutta ilmankin selviät varmasti.
  15. S

    Lancer -04 STW, rekisterikilven valojen kiinnitysruuvit ruosteessa

    Vs: Lancer -04 STW, rekisterikilven valojen kiinnitysruuvit ruosteessa Terve vaan. Minullakin tuo homma oli tosi tahtojen taistoa. CRC-litkulla ja varovasti töhöllä puhallellessani sain onnekseni kolme neljästä ruuvista vähitellen meisselillä aukeamaan. Viimeinen oli sitkeä: se folion paksuinen...
  16. S

    Lancer 2.0 STW 2004, rahinaa takapäässä..?

    Vs: Lancer 2.0 STW 2004, rahinaa takapäässä..? Tuommoista on ilmennyt joskus mullakin, auto samanlainen mutta 2005. Vähän vaikea uskoa tuohon laakerien viallisuuteen, itselläni ovat ainakin kestäneet pian 190 tkm. Jos nyt kumminkin niissä kulumaa olisi, niin kaiketi siitä aiheutuva tuntuva...
  17. S

    lancer ja pissapoika (jäätynyt?)

    Vs: lancer ja pissapoika (jäätynyt?) On lohdullista kuulla, että joku toinenkin on kamppaillut saman ongelman kanssa. Nimittäin toimimattomalla pissapojalla varustetulla autolla ei voi ajaa! (ainakaan Etelä-Suomessa). Että siitä tämän topicin tähdellisyys! Minua onni potki siten, että tänään...
  18. S

    lancer ja pissapoika (jäätynyt?)

    Moro! Tuossa pakkasten tultua karahti Lancerista -05 pissapoika jäähän, kun olin huolimattomuuttani pitänyt nesteet liian laimeina. Nyt, pakkasen lauhduttua tuonne 6-7 asteen lukemiin lisäilin raakaa nestettä säiliöön ja pidin autoa pari tuntia lämpimässä (juuri plussalla) tallissa, sekä annoin...
  19. S

    lancerin bensatankin ruostuminen (2003-2007, HUOMIO!)

    Vs: lancerin bensatankin ruostuminen (2003-2007, HUOMIO!) Tiesin kyllä tämän (puhkiruostumattomuustakuu), mutta onhan se nyt aika vitunmoista, että näin käy kun tuskin on auto edes vielä vanhakaan. Mulla ollut vuoden vanhasta. Harvalla sitä kai tankki sisältäpäin ruostuu, jos tankataan 2 kertaa...
  20. S

    lancerin bensatankin ruostuminen (2003-2007, HUOMIO!)

    Moi! Omistan Lancer-farkun vm. 2005, ja tuossa auton alla jarrutöissä möyriessäni huomasin, kuinka bensatakin sivut ovat hiekkasuihkun hakkaamina ruosteessa. Tarkempi tutkimus osoitti, että tankki on hilseilevässä ruosteessa saumansa yläpuolelta ainakin auton takaa (takapalkin etupuolelta)...
Takaisin
Ylös Bottom