Hakutulokset

  1. C

    carisman Alustasarja?

    Auttakaa! Oon löytänyt ja lukenut paljon keskusteluja carisman madallauksesta, mutta en oo löytänyt mitään linkkiä/sivua mistä vois löytää. Elikkä pitäis saada carisma 1.8 gdi hb -00:en madallussarja. Jousia kyllä löytyy mut ei iskareita.. Tai sitte en osaa etsiä. madallusta pitäisi olla edessä...
  2. C

    Antennijohdon vaihto?

    Vs: Antennijohdon vaihto? Jeps.. se toimisi ellei se hiton johto ois jo poikki. Edellinen omistaja vissiin irrottanu soittimensa kiireellä. pihdeillä >:(
  3. C

    Antennijohdon vaihto?

    No niin, auttakaa avutonta.. Elikkä.. Carismaan oon vaihtamassa soitinta. Antennijohtoon oon yrittäny vaihtaa liitintä, mutta on niin perkeleen haurastunut johto, että on heti johtimet poikki ku yritän uutta liitintä asentaa!! Joten minkähän moinen urakka koko johdon vaihtaminen mahtaa olla ja...
  4. C

    Carisman sähköjuttuja..?

    Vs: Carisman sähköjuttuja..? No sehän se! Kiitos vaan kovasti! Miten kummassa oonkin ohittanu just ton sulakkeen.. :peukku
  5. C

    Carisman sähköjuttuja..?

    Moi taas kaikille. Ja kiitos vinkeistä, sain gdi:n käymään tasaisesti putsaamalla kaasuläppäkotelon. Mut taas jotain kysyttävää! Asennettiin popit autoon ja sen jälkeen ei oo mittariston valot toinen takavalo eikä valojen summeri pelittänyt! Sulakkeet ehjiä mutta ainakaan takavalolle ei tule...
  6. C

    Gdi carisma -00 ongelmia tyhjäkäynnin kanssa

    Moi vaan kaikille! Ostin just ensimmäisen mitsuni.. 1.8 gdi carisma -00. Ajettu mukamas 96tkm.. Tuontiauto.. Ja pieni ongelma heti.. Onkohan jonkinlainen tyyppivika tai jotain ku tyhjäkäynti heittelee 0-1000 välillä ja auto sammuu silloin tällöin? Ajaessa en ainakaan vielä oo huomannu mitään...
Takaisin
Ylös Bottom