Hakutulokset

  1. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Ei kai sua ny niin moni pelkää? Itse saatan tulla vaikka pienellä violetilla jos saan sopimaan työttömän kiireisiini.
  2. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Miitti 16.4.2009 Jos nyt joku haluaa vanhoja muistella niin tässä köyhää kuvallista antia miitistä 16.4.2009 Osallistuvia autoja oli näköjään 6 (en kuvannut omaani) http://koti.mbnet.fi/tehot/mb_meet_16_04_09/
  3. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Muistinpa minäkin käydä taas kuokkimassa. Kiitos vaan kyydeistä Devi82. Onneksi taas kauniimpi sukupuolikin oli edustettuna, saisi olla vaikka joka kerta! Voisin kohta pistää esille vähän vanhoja miittikuvia, en ole vaan vielä...
  4. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Hauskasta ajokelistä huolimatta paikalle oli selvinnyt muutama mies ja yksi kauniimman sukupuolen edustaja. Yhdeksän aikaan taidettiin häipyä paikalta.
  5. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) "Ei ihminen ole sapattia varten, vaan sapatti on ihmistä varten" Enpä minäkään olisi paikalle päässyt, terveiset pohjoisesta ja hyvää tulevaa vuotta!
  6. TehoTarve

    LED huomiovalot/päivävalot

    Vs: LED huomiovalot/päivävalot Haittana vaan jos katsastusmies nussii pilkkua niin pitää olla hyväksymismerkillä kirjaimet RL huomiovalossa, peruutusvalossa on joku muu. Oikeasti niissä ei Talmulla taida olla muuta eroa kuin merkintä.
  7. TehoTarve

    LED huomiovalot/päivävalot

    Vs: LED huomiovalot/päivävalot Meinasi ST:n kanssa tulla tänään väittely tästä asiasta. Itse sain myös katsastusasemalla (katsastusmiesten mietiskelyn ja heidän esittämiensä kysymysten jälkeen) vastauksen AKE:lta : Ei suositella takavalojen jättämistä pois huomiovalokytkennästä, mutta jos näin...
  8. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Pääsipä taas unohtumaan viime hetkellä. En kylläkään olisi Mitsulla tullut, mutta sinnehän näyttää yleensäkin saavan tulla millä vain, kunhan omistaa jonkunlaisen Mitsubishin (riittääköhän vaihtoehtoisesti Mitsubishi...
  9. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Äh, mä ehdin jo sopia muuta menoa
  10. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Noin kello 19.15 ehdin ABC:lle, jossa en havainnut ainuttakaan Mitsua normaalilla kokoontumispaikalla. Eipä kyllä Saappejakaan. Ilmeisesti kaikki olivat sitten illemmalla Hämeenkadulla. Ajelin siitä sitten Vehoniemeen (joka...
  11. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Kukaan ei näytä päättäneen Vehoniemeen menosta niin kai se on ABCille tultava. Parillinen viikko näkyy olevan enkä olis muistanu, kun tuntuu että vastahan siellä oltiin :D Tuohon Vehoniemeen sanoisin että kunhan ei...
  12. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Täytyypä tulla, jos ei esteitä ilmesty.
  13. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Enpä muistanu, tuli vaan ajeltua mopolla. Talvikin taitaa loppua kesken :'( Ilmeisesti vähempi osallistujamäärä pidentää kokoontumisaikaa.
  14. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Enpäs pääsekään, tälle kertaa sattui tärkeämpi torstaijuttu. Toivottavasti pärjäätte ilman minua ;-)
  15. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Reiluhko lumisade houkuttelikin paikalle kymmenkunta autoa, suurelta osin :driver nelivetoja. Riehakas ajanvietto kesti tällä kertaa vain pari tuntia. Saabistitkaan eivät voittaneet lukumäärässä :peukku tällä kertaa.
  16. TehoTarve

    Tampere Miitit. (Parittomat viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi)

    Vs: Tampere Miitit. (Parilliset viikot to.klo:19:00 ABC Lahdesjärvi) Juu ihan kivastihan tuo meni. Mullakin ollut torstai-iltoina usein muuta menoa, niin en ole aikaisemmin joutanut tutustumaan. Näköjään osallistujamäärää on vaikea arvioida etukäteen.
  17. TehoTarve

    kaukovalot ei toimi

    Vs: kaukovalot ei toimi Itse asiassa en tuon automatiikan toteutusta tunne ollenkaan ku ei mulla sitä ole, mutta näin on mulla ilman automatiikkaa : Konetilan sulakerasiassa on kaikille ajovaloille ja pitkien merkkivalolle yhteinen rele plus-johdossa. Valoviiksi maadoittaa sitten joko lyhyet...
Takaisin
Ylös Bottom