Hakutulokset

  1. Twilight

    Evo VII radion liitin?

    Moi Nopee kyssäri. Minkälainen adapteri sopii 2001 Evo VII:n radion johtosarjaan jotta saan tyrkättyä ISO- liittimet kiinni? Onko Mitsuissa jotain tosi yleismallista niinkuin esim. Mazdalla ja muilla ihan vuosimallien mukaan? Esim. Mitsubishi 1998-> eteenpäin kaikissa sama liitin? Toi...
  2. Twilight

    Evo & Lastuviritys (ECUTEK yms.)

    Terve Mitkä firmat tekevät parhaimmat lastuviritykset Mitsuihin? Nyt kun näitä Evoja on saatu siviilikäyttöön, niin monelle olisi edessä tuo ohjelman päivitys. Tai olisi ainakin suotavaa. Subarun ja Nissanin harrastajilla on aikalailla vakiopaikat, mitenkäs Mitsun kanssa? Luulisi että...
  3. Twilight

    Tampereen porukalle. Särkänniemen parkkipaikalle ajokielto klo. 21-06.

    Tästäkin voidaan kiittää eräitä sankareita tuolla parkeilla. Hiton hyvä kokoontumispaikka on nyt sitten suljettu. Lopullisesti. Että kiitos vaan nyt niille katukiihdytteliöille, kuminpolttajille ja driftaajille. Asia kun on viime vuosina lähtenyt "käsistä". Syy on varmaan meissä jokaisessa, mut...
  4. Twilight

    Lakko kalliin polttoaineen johdosta? Mallia eteläeuroopasta!

    Noniin. Eli tälläisiin toimiin on ruvettu ympäri Eurooppaa. Ihme kun tiedotusvälineet eivät ole enempää asiasta hehkuttaneet, nyt kuitenkin bongasin tälläisen topicin. Josta ajatus sitten lähti, kuinka tälläisella lakolla voi saada polttoaineen hintaa alemmaksi? Suomi kun on suhteellisen suuri...
  5. Twilight

    Evo IV-IX 4G63 jakohihnan vaihto

    Noniin Nyt kun näitä vehkeitä ollaan tänne suomeen saatu, on monelle varmaan edessä tuo jakohihnan vaihto. Itsellänikin se olisi edessä. Tänne voisi kerätä pientä listaa ketkä kaikki (merkkihuollot, rallitiimit, virityspajat) tekevät rempan ja millä hintaa. Vemix Tampere lupasi 6h työajalla...
  6. Twilight

    Evolution VIII alustaan tarkennusta!

    Terve Elikkäs olen Ville Tampereelta, ja olen tulevaisuudessa hankkimassa Evolution VIII:n. Olen opiskellut auton tekniikkaa pääosin ulkomaisilta foorumeilta ja esitteistä. Yksi asia kuitenkin on askarruttanut, enkä ole tarkennusta asialle löytänyt mistään. Eli pääosassa eurooppaahan (LHD...
Ylös Bottom