Hakutulokset

  1. K

    L200 Liiallinen ahtopaine

    Vs: L200 Liiallinen ahtopaine muuttuva geometrisissä turboissa avautuminen saattaa karstottumisen myötä heikentyä. eikö nuissa 03> ja uudemmissa semmonen ole.
  2. K

    Pajero 3.2D-iD, turboahdin ongelmia

    Vs: Pajero 3.2D-iD, turboahdin ongelmia saattaa olla ahtopaineen tunnistin.imusarjan kyljestä lähtee n. 5-10mm letku sille ja siinä on alussa semmonen suodin. egr tukkii tuon ainakin tuossa mun 2000 vm did.ssä. en sitten ole varma onko 07 erillainen systeemi
  3. K

    Pajero 3,2 did lämmityslaite

    Vs: Pajero 3,2 did lämmityslaite raitisilmasuodatin löytyy hanskalokeron takaa.
  4. K

    Pajero 2.8 TD 4m40 jakopää "rallattaa"

    Vs: Pajero 2.8 TD 4m40 jakopää "rallattaa" onko 2.8.ssa alipainepumppu ketjulla/rattailla saattaa tulla siitä se ääni, jos tukkii kaikki reijät ettei se saa ilmaa. alipaine järjestelmän solenoideissa yhdessä on semmonen pikkunen suodin.selviää nyppäämällä joku niistä alipaine letkuista irti...
  5. K

    -97 L200 ovien keskuslukot ei toimi

    Vs: -97 L200 ovien keskuslukot ei toimi jos napsahtelua kuuluu niin kädellä tunnustelee sieltä äänen suunnasta,ja löytyy tuo keskusyksikkö. itellä aikoinaan korjautui gen2 pajerossa 2kpl relettä ja konkat mitä siellä oli vaihtamalla. en tiijä kummissa vika oli.
  6. K

    Starttimoottori + alapallot: 3,2 DID vm.2000

    Vs: Starttimoottori + alapallot: 3,2 DID vm.2000 automaatin startti käy ja tuskin pitkässäkään on eroa...mutta sen verran yleinen on 3gen starttihiilien kuluminen että kannattaako käytettyä ostaa.
  7. K

    gen 3 pajeron laatikon perästä kuuluu korina vm 2002 3.2 did

    Vs: gen 3 pajeron laatikon perästä kuuluu korina vm 2002 3.2 did se vois olla sitten jakolaatikon ja vaihdelaatikon välinen akseli poorit paskana tästä ei kyllä itellä kokemusta..mutta kuullu olen paljonkohan tolla sun pallerolla on rullattu?
  8. K

    gen 3 pajeron laatikon perästä kuuluu korina vm 2002 3.2 did

    Vs: gen 3 pajeron laatikon perästä kuuluu korina vm 2002 3.2 did toimiko tämä hetkeäkään vauhtipyörä remontin jälkeen..
  9. K

    vm 02 3.2did pajeron manuaali laatikko levis

    Vs: vm 02 3.2did pajeron manuaali laatikko levis juu :-[
  10. K

    vm 02 3.2did pajeron manuaali laatikko levis

    Vs: vm 02 3.2did pajeron manuaali laatikko levis no seonsulla kaksoismassa vauhtipyörä levinny...
  11. K

    2003 4M41 Pajero manuaalivaihteilla mittarissa 230tkm, vauhtipyöräremontti.

    Vs: 2003 4M41 Pajero manuaalivaihteilla mittarissa 230tkm, vauhtipyöräremontti. moi laitatikko alkuperäisen kaksoismassan vaiko tarvike kiinteän vauhtipyörän. se taitaa matkanteko tyssätä siihen kun tuo kaksoismassa leviää..eikä oo vissiin ihan halpakaan.
  12. K

    Pajeron öljypohjan vuoto/puuttuvat pultit

    Vs: Pajeron öljypohjan vuoto/puuttuvat pultit sitten kyllä kannattaa kyllä ruveta stefojen vaihtoon ei tee hyvää se öljy jakopään remmeille
  13. K

    3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

    Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako? startti on heleppo rasti jatko vartta ja niveltä räikän perään kaks pulttia kytkin kopan takaa auki ja tieten johdot ekaks..mutt se imusarja on töisevä kun ei riitä imusarjan irroitus vaan diesel suutin putket pitää irroittaa myös, kun menevät...
  14. K

    3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako?

    Vs: 3.2 did vm.2000 pitkä startti, ilmaako? veikkaisin hiiliä jos starttaus laiska..minä vaihtelin viimekesänä ja mittarissa oli n.190tkm
  15. K

    3.2DiD egr

    Vs: 3.2DiD egr tukitko cebedeuz samalla sen perhospellin ylemmän venttiilin..kun mun käsittääksenise sulkee samalla tulo ilmaa kun egr avautuu..että saako tuo mitään ilmaa jos pelkän egr tukkii ja molempien tukkiminen antaa mulla ainakin vika koodia
  16. K

    Mekaaninen ruiskupumppu elek.tilalle?

    Vs: Mekaaninen ruiskupumppu elek.tilalle? Mizushima taitais tietää mikä tota mun vaihtokonneen pumppuu vaivaa..tuskin se rikki on 60.000km sitten käyny tanskassa mutkan huollossa josta reilun 1,5 kilo euron laskukin..
  17. K

    3.2 did sammuu lämpimänä, 3 vikakoodia 31,51 ja 52

    Vs: 3.2 did sammuu lämpimänä, 3 vikakoodia 31,51 ja 52 selviskö jo th82 ongelma. ois kiva kuva kuulla mikä moista aiheutti. itellä oli noin vuos sitten vm 2000 3.2 moottorin vaihto ja se uus(käytetty) moottori kans sammu aina kun lämpes ja kaasu pohjassa sai tartata välillä pitkäänkin ett sai...
  18. K

    Perän stefan vaihto, Pajero 2004

    Vs: Perän stefan vaihto, Pajero 2004 jeeps nostat vaan sen vasemman takarenkaan ilmaan nin helppo aukoo vetarin laipan pultit ,ja vetari mahtuu kääntymään sivuun. siinä stefassa on semmonen varmaan pikkasen alle 10mm ulos päin suuntaava hiekkapölyn ym ym muun paskan suojaava huuli.eikä yks...
  19. K

    Perän stefan vaihto, Pajero 2004

    Vs: Perän stefan vaihto, Pajero 2004 vissiin kyseessä 3.2 pajero ??? ei paha homma mutta ennen stefan vaihtoa kannattaa tarkastaa että vetari on perillä perässä eikä pompannu ulos..vertalemalla toiseen puoleen selvii..mut siihen stefan asennukseen ite jouduin tekeen sopivan rinkulan nylonista...
  20. K

    pajero 3,2 etulaakeri rikki

    Vs: pajero 3,2 etulaakeri rikki...
Takaisin
Ylös Bottom