Hakutulokset

  1. Tomi.T

    Pajeron jakohihnan vaihtoproggis -huomioita

    Vs: Pajeron jakohihnan vaihtoproggis -huomioita ite olen lukinnu kampiakselin paikalleen, poistamalla vauhtipyörän suojalevy alta vaihteiston alta ja iso lattapäämeisseli hampaitten väliin kiilaksi.
  2. Tomi.T

    Taas lehtijousi poikki

    Huomasin (siis katsastusmies huomas) että takana olevista lehtijousipakoista on yksi lehti poikki molemmilta puolilta. :seina Takomolla laitettu udet vahvistetut jouset 3 vuotta (30 tkm) sitten. Onks tää normaalia . onko perusteita hakea hyvitystä
  3. Tomi.T

    -90 pajeron "ominaisviat" ?

    Vs: -90 pajeron "ominaisviat" ? onkohan nyt kuitenkin kysymys kiristäjä rullista, ne (2 kpl) tulisi vaihtaa hihnojen kanssa samalla. Itse hihnapyörää, jossa hammastus, olen kuullut että joltakin on hammastus niin kulunu että on joutunu niitäkin vaihtamaan. Mulla kuitenkin alkuperäiset ja OK...
  4. Tomi.T

    Ahtopaineet ja syöttö

    Vs: Ahtopaineet ja syöttö Yllättävän hyvännäköinen (hyvä valaistus) ja värinätön on toi Bilteman uusi turbo mittari (tuote nro 32195). tuli asennettua tohon 2.5 td asuntoautoon, ja ehkäpä laitan pajeenkin korvaamaan ton vanhan equun.
  5. Tomi.T

    Pajeron koneen vaihto ja sitä seuranneet jutut.

    Vs: Pajeron koneen vaihto ja sitä seuranneet jutut. No ompas harmillista, ehkä myös kannattaa kaivaa kuluttaja-asiamies numero esiin. se yleensä pistää asioihin liikettä. Tosta kannen jälkiristämisestä sen verran, että kun oman kannen vaihdoin uuteen (kouvolan moott.:sta) ja itse tein homman...
  6. Tomi.T

    Pajeron perä

    Vs: Pajeron perä väärät öljyt perässä aiheuttaa jyrinä kun kääntyy tiukka mutkaa asfaltilla. voishan siitä kolinaakin tulla. onko lehtijouset takana, jos on niin mikä on kunto, jospa on lehti poikki. tai lehtipakan päätypuslat.
  7. Tomi.T

    Huoltoauton vakuutukset

    Vs: Huoltoauton vakuutukset mulla on pakupajero ja vakuutus on 0-poonuksilla yli 800 eeroo. mulla on se käsitys että asuinpaikkakunta ratkaisee hinnassa paljon. täällä pääk. seudulla on kalliimmat liikennevakuutukset ja muualla voi olla (puoletkin ?) halvempaa
  8. Tomi.T

    Pajero -90 2,5TDIC

    Vs: Pajero -90 2,5TDIC tere, jos on pajerossa 400 tkm takana ja alkuperäinen kansi, niin varaudu kannen vaihtoo lähiaikoina, sit huomaa kun paisarissa kuplii. mulla halkes tossa 450 tkm tienoilla, ja kouvolan moottorikon.:sta uusi kansi+yläkerta jolloin aikasemmat liukukeinut vaihtu rulliin...
  9. Tomi.T

    Pajeron keinuvipu poikki! Olisko myydä?

    Vs: Pajeron keinuvipu poikki! Olisko myydä? Niitä keinujakin on kahdenlaisia, riippuen miten ottaa nokkaan kiinni, liukupinta ja rulla. Mulla oli vanhassa kannessa (-88) liukupinnalla olevat keinut ja nyt kouvolan moottorikoneistamosta ostaman kannen(+yläkerran) keinuissa on rullat. (no...
  10. Tomi.T

    L300;nen pomppiminen ja vanteista asiaa

    Vs: L300;nen pomppiminen ja vanteista asiaa Iskarit vaihtoon.
  11. Tomi.T

    Pajeron öljyvuoto

    Vs: Pajeron öljyvuoto kirja sanoo että puolikuun asentamisessa pitää käyttää tiivisteliimaa aina. eikös sieltä kannesta takaa jostain tule öljyputki turbolle. sekin kannattaisi tarkistaa.
  12. Tomi.T

    tasapainoakselien stefat --> liukuholkkien tiivistys

    Vs: tasapainoakselien stefat motonetistä löytyy TASAPAINOAKSELIN TIIVISTE MITSUBISHI PAJERO 2,3/2,5D/TD 83--93 25x35x6mm. . . . . . . . . . . . . . . . 27-9116 3.03 ??? 2,3/2,5D/TD 83--93 17x28x7mm. . . . . . . . . . . . . . . . 27-9192 3.03 ??? Yhdessä autossa yleensä yksi kumpaakin!
  13. Tomi.T

    laatikon ja perien öljynvaihto

    Mitens usein pajeromiehet vaihtaa vaihdelaatikon, jakolaatikon ja perien öljyjä, vai vaihtaako ollenkaan. Mulla tulee niille 60 tkm (ja 5 vuotta) täyteen ja ehkä pitäis vaihtaa. Onko parempaa menetelmää ku se öljyruisku josta tulee aina hirveet sotkut. (mulla oli vanha manuaalimersu jossa...
  14. Tomi.T

    Pajeron -89 IC Öljynpaineet?

    Vs: Pajeron -89 IC Öljynpaineet? Tätä keskustelua on ennenki käyty. mulla kylmänä kierroksilla menee sinne lähelle 6 lämpimänä ja kierroksilla 2 tai vähän päälle lämpimänä tyhjäkäynnillä jotain 0 ja 1 välillä Se öp-mittari on kyllä hidas , avuton ja epätarkka kerran soitin mitsun tekn...
  15. Tomi.T

    Ohjaussimpukan kiristys?

    Vs: Ohjaussimpukan kiristys? Oliks se niin päin että ruuvia auki päin (vastapäivään) niin ohjaus kiristyy ? (ainaki mersuissa näin)
  16. Tomi.T

    Pajeron istuinlokero

    Vs: Pajeron istuinlokero no löytyhän se. oli toimi miljoonalaatikkona tallin hyllyllä. Espoossa on ja puh. 050 5361702 jos kiinnostaa.
  17. Tomi.T

    Pajeron istuinlokero

    Vs: Pajeron istuinlokero mulla saattais semmoinen olla kun tuli uudemman pajen penkit laitettua. täytyypä tarkistaa tallin nurkat.
  18. Tomi.T

    Ääneneristystä pajeroon

    onkos kukaan yrittäny eristää vanhaa pajeroa moottoriääniltä. Kaupunkinopeuksissa ei niin merkitystä, mutta maantiellä jossa ajetaan 100 km/h tai yli, niin kyllä kone huutaa ja stereoita saa pitää kovemmalla. Ei sitä henkilöautotasolle varmaan saa mutta jospa siihen rintapeltiin lisäis eritettä...
  19. Tomi.T

    Täristää +- 40 km/h:ssa.

    Vs: Täristää +- 40 km/h:ssa. Vika on ilmeisesti kardinissa. Ristikko asennettu epäkeskisesti (en tiedä onko mahdollista) tai akseliosat asemoitu väärin tai akselissa oleva vanha paino pudonnu. Kardaaniakseli vaatii tasapainotuksen jos sitä on kolhittu. Onko siinä lommoja ? Siis kardaani...
  20. Tomi.T

    Hehkut???

    Vs: Hehkut??? nappihehku tuli nyt tännekin. Se ohajusboxi alkoi taas vinoilee ja nyt se lens jorpakkoon.
Takaisin
Ylös Bottom