Hakutulokset

  1. T

    Carisma etuiskarin kolina

    Eli mulla on tollanen Vm.98 1.6 GLX carismaatikko, johon on edellinen omistaja vaihtanut alustasarjan. Nyt etu- vasen iskari kolisee nopeissa ja pitkissä liikkeissä. Katseskelin että normaalikorkuinen alustasarja tolppineen ja jousineen maksaisi n. 380-400€ Motonetissä. Joten mietin jos...
  2. T

    Carisma 1.6 Vm.98 nakuttaa

    Terve! Eli tuollainen carisma on alkanut nakuttamaan. Nakutus kuuluu aika selvästi jakohihnan päästä ja erikoista siinä on ettei sen nakutuksen nopeus nouse kierrosten mukana... Itse olen omstanut kyseisen auton tämän vuoden ja vaihtanut öljyt+suodattimen alle 10 000 kilometrin välein. Kone...
  3. T

    Carisman vaihdekepin irroitus ei onnaa

    Eli tossa yritin irroittaa vaihdekepin nuppia, kun sitä käänsin vastapäivään irti niin kuulu sellanen naksahdus. Nyt sitten nuppi pyörii melko holtittomasti ympyrää. No ei holtittomasti, mutta kun pyörittää niin tuntuu selviä "pykäliä" ja eikä se nuppi nouse milliäkään vaikka kuinka...
  4. T

    Carisma 1,6 GLX vm.98 vaihteensiirrin jumittaa

    Eli omistan kyseisen Carisman, ja jo ostettaessa oli kankea tuo vaihteisto. Autoliikeessä sanoivat että tarvitsee vain vaihtaa siirtimen kumit. Kyseessähän on Rellun laatikko, koska pakki on vasemmalla ylhäällä. Vaihteisto ei rutise yhtään mikä omasta mielestä vahvistaa sitä että itse laatikossa...
Takaisin
Ylös Bottom