Hakutulokset

  1. S

    4g63 AMG..?

    Mikä masiina tommonen on ku törmäsin nettivaraosas (4g63 amg).. mitä eroo tohon dohc4g63:seen ja missä tommosia on ollu.? ..mahtaako olla tehokaskin.... ihan vaan mielekiinnosta kyselen ku oli aivan uus juttu mulle :o
  2. S

    legnum/galant kiinnostusta

    Olen saanu päähäni että pitäs saada tommonen farkku mallinen legnum vr-4 tai galant vr-4 ja mielellään joku 2000-vm., mutta nuo legnumit taitaa olla kaikki väärältä puolelta ajettavia, eikä semmonen oikeen innosta. Onko legnum sama kuin galant? Onko noita galant vr-4 tuotu paljo suomeen, kun en...
  3. S

    sapporoon perä

    Nyt olis aika ehdotuksille. Mistä keksisin -79 sapporoon (2000gsr)taka-akselin jossa olis lukko. Olisko jollain kokemusta tälläsestä asiasta, helpottais vaan paljo.
  4. S

    4g64 tietoa vailla?

    Eli löysin netin ihmeellisestä maailmasta että 4g64 kampiakseli sopisi 4g63(galant gti)ihin, ja olisi pitkäiskuisempi ja täten lisäten iskutilavuutta..? ::) Jos näin on, niin missä vekkottimessa on tuo 4g64 käytössä.
  5. S

    4g63

    Nyt olis mitsutietäjille kysymystä. Eli mulla on tuo vanha 2.0 8v 4g63, ja joku sanoi joskus että siihen sopis samanlaisen 16v kansi. elikkäs mikä mahtais olla se kone tai missä semmonen ollu käytössä, että löytäis sen kannen ja pääsis lisää raapiin päätä... ::)
  6. S

    -79 sapporon jarrut

    Terve! Olisin kysellyt että sopiiko turbo sapporon takajarrut 2.0 sapporoon? Turbossa taitaa olla jäähdytetyt levyt kun taas 2litrases ei ole, eli varmasti satulat pitäis olla myös turbo mallista. sopiiko satulat sitten suoraan tuohon 2litraseen... kiitoksia etukäteen vastauksista
Takaisin
Ylös Bottom