Hakutulokset

  1. P

    mistä sigmaan hihnapyörä?

    mistä saan sigmaan (3.0 V6 / 12vent / vm94) hihnapyörän kampiakselin päähän? sen, joka pyörittää laturia ym. Pyörän kehä irtosi keskiöstä. taitaa olla tyyppivika, koska minulla meni jo toinen. Voiko hihnapyörää liimata/ hitsata?
  2. P

    Myydään sigma farkku VM 94

    enpä keksinyt ko sivustolla parempaa paikkaa ilmoitukselle ... sorry. Voisin luopua hienosta vm 94 sigma farkusta. 3.0 litraa ja 12v. toimii hienosti. toin itse saksasta kesällä 2007. Autolle on huoltokirja. ajettu 272tkm. Hinta noin 3000E ... tai markkinahinnalla. Kuvia saa pyydettäessä...
  3. P

    Sigman tankista tuleva pensaputki vuotaa ... mistä saisi pumpun?

    olisiko kenelläkään varastossa bensapumppua .. tai oikeastaan tarvitaan vain se läpivientikappale, jossa olisi ehjä bensa putki. Minua sigmassa (3.0l/12vent / vm 94 , australiassa tehty) tämä läpivientikappaleen bensaputki on ruosteesta haperoitunun ja vuotaa. Miten isolla paineella bensa tuossa...
  4. P

    sigman kampiakselin hihnapyörä hajosi ... tyyppivika?

    ... tätä ei voi sattua :seina ! Rakkaan sigmani (3.ol / vm 94) vikalista piteni taas. Nyt irtosi ulkokehä kampiakselin päässä olevasta hihnapyörästä (siitä joka pyörittää laturia ja tehostajaa). Yleensähän autoissa tuo pyörä on umpirautaa, mutta Sigmassa pyörän ulkokehä on keskiöstä erillään...
  5. P

    sigman ojaustehostimen putken vaihto?

    Olisi "pieni" vinkki tarpeen. Minulla on vm94 3.0 (12 vent) sigma, jossa vuotaa metallinen putki , joka lähtee ohjaustehostimen työsylinterin oikeasta laidasta yläältä. Pikaisesti katsomalla sen vaitamiseksi pitää purkaa koko auto??? ... vai tietääko joku parmmin. Voiko autolla ajaa vaikka...
  6. P

    5 vaihde putoilee pois päältä ... löytyisikö toimiva vaihdelaatikko

    Hei Minulla on 94 mallinen farkku Sigma (12V). 5 vaihde alkoi viikko sitten itsestään tippumaan pois päältä. Tämä tapahtuu kun vaihtelee vetoa/ siirtyy moottorijarrutukseen (kaasun asentoa muuttelemalla). Ilmesesti sykronointirenkaat kuluneet? Onko Loota korjattavissa, vai kannattaako vaihtaa...
Takaisin
Ylös Bottom