Hakutulokset

  1. jysä

    Warnin vinssi

    Onkos kellään tietoa mitä mallia on asennettu ns.tehdas lisävarusteena 90-luvun puolivälin jälkeen pajeron keulalle? kuviakin olis kun vaan
  2. jysä

    2.8 TD-IC (4M40) Pajeron virittäminen

    Vs: 2.8 TD-IC (4M40) Pajeron virittäminen molemmat on tallella ja irrotettuna....
  3. jysä

    pajeroon sopivaa vinssiä? 89vm pitkä pajero.

    Vs: pajeroon sopivaa vinssiä? 89vm pitkä pajero. Mulla on joutilaana Warnin vinssi joka on käsittääkseni tehdas asennettu 2gen pajeroon. saatan jopa luopuakkin siitä jos tarjous on kohdalla :peukku
  4. jysä

    2.8 TD-IC (4M40) Pajeron virittäminen

    Vs: 2.8 TD-IC (4M40) Pajeron virittäminen Mulla taitaa olla vakio imusarja joutilaana, pakosarjasta en mene vannomaan mut vuodenvaiteessa selviää kun pääsen katsomaan
  5. jysä

    Pajero 2.8 TD, kylmäkäynnistysongelmia

    Vs: Pajero 2.8 TD, kylmäkäynnistysongelmia Toi selittäis sen et timanttitiskiltä haetut kynttilät kesti vain 1,5vuotta
  6. jysä

    Pajero 2.8 TD, kylmäkäynnistysongelmia

    Vs: Pajero 2.8 TD, kylmäkäynnistysongelmia Mulla ne kesti puolivuotta...
  7. jysä

    Ketkä ovat käyneet pilkillä tänä talvena?

    Vs: Ketkä ovat käyneet pilkillä tänä talvena? lauantaina tuli käytyä, repullinen ahventa ja 7 siikaa ja oli jäätäkin vielä paikka paikoin kuusamon pyhäjärvessä. ;D
  8. jysä

    Pajeroa hankkimassa?

    Vs: Pajeroa hankkimassa? Pitää olla molemmat muuten tulee 80lätkä takalasiin, tai vararenkaan koteloon joka kesäksi katoaa varaston hyllyyn niinkuin allekirjoittaneella tuppaa käymään. Mulla olis auton vaihto edessä ja paku pajerosta pitäisi luopua. Hitto! onko pakko jos ei haluu?
  9. jysä

    Mistä etukardaanin ristinivel(et) (Pajero 2.gen 2.5tdic -92 pitkä SS-jakis)

    Vs: Mistä etukardaanin ristinivel(et) (Pajero 2.gen 2.5tdic -92 pitkä SS-jakis) tamgearsilta löytyy n.19e kipale eteen.
  10. jysä

    Pajero 2.8 ja 3.2 kulutus

    Vs: Pajero 2.8 ja 3.2 kulutus aivan normaalilta kuulosttaa kulutukset, mulla matka-ajossa 9-11l riippuu aivan siitä mennäänkö yli sataa vai ei. autona on vm.96 2.8tdi motilla o ajettun.220tkm
  11. jysä

    2gen pajeron vetarit

    Vs: 2gen pajeron vetarit pitääpä kokeilla, edellisestä puhdistuksesta onkin jo parivuotta. vaihtaisi samalla ristitikot eteen kun tuntuu ääntävän jo jonkin verran 60-90km/h, eteenkin veto päällä ja moottorijarrutuksessa.
  12. jysä

    2gen pajeron vetarit

    Vs: 2gen pajeron vetarit mitenkäs lainen urakka on tarkistaa se boorien määrä noista vanhoista? joutuu vissiin irrottaa vanhat ja laskee pinnit ja tökkätä takas odottelemaan uusia osia?
  13. jysä

    2gen pajeron vetarit

    olisin tilaamassa etu vetareiden ulompia murroksia http://www.milneroffroad.com/categories.asp?cid=9348 vaan kummakohan laiset 96vm 2.8tdi:ssä oikein on?
  14. jysä

    Pajero 3000 V6 Manuaali harkinnassa

    Vs: Pajero 3000 V6 Manuaali harkinnassa taitaa olla SS-laatikolla varutettu, eli etuperä ei pyöri koko aikaa vetatarit kyllä
  15. jysä

    2gen 2.8 Pajero jyrisee..

    Vs: 2gen 2.8 Pajero jyrisee.. timanttitiskiltä hain itse parivuptta sitten niin ristikoilla oli hintaa 73€ kappale...
  16. jysä

    Pajero 2,8 TDIC muutamia kysymyksiä

    Vs: Pajero 2,8 TDIC muutamia kysymyksiä kitkalukko on mulla ja auto on vm.96 ja saksasta tuotu.
  17. jysä

    Pajero 2,8TD -96 SRS:n merkkivalo syttyi

    Vs: Pajero 2,8TD -96 SRS:n merkkivalo syttyi irrota akunkenkä ja odota 10min sillon airpägi keskuksen pitäis nollaantua, näillä ohjeilla mä vaihdoin omaani pajeroon ratin 8) tiedä sit näistä...
  18. jysä

    Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa)

    Vs: Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa) no vi**u! väliin jäi silti.
  19. jysä

    Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa)

    Vs: Kuopion kahvittelumiitit. (Siilinjärven Shellillä kerran kuussa) jäi sumpit juomatta, mut sain sentään ooppelin myytyä ;)
  20. jysä

    Pajero 2,8 moottori hauskaa

    Vs: Pajero 2,8 moottori hauskaa paljonkos uusi ketju maksaa? omalla (vaihto) koneella on kans rullattu 200t vois vaihtaa ennenkun kilahtaa taas jotain :P
Takaisin
Ylös Bottom