Hakutulokset

  1. K

    2001 GDI Carisman kojelaudan purkuohjeet?

    Omistan vm. 2000 GDI Carisman. Ongelmani on, että ajotietokoneen näytöstä on palaneet lamput. Voisiko kukaan kertoa, että miten saan purettua koelaudan sitä särkemattä vaihtaakseni nuo lamput. Lamput on minulla kyllä varattuna, ne ovat jotain lasikantaisia 3W:n (?) erikoispolttimia, ja jotka...
  2. K

    Varoitus GDI-koneisten autojen omistajille: puhdista tehostimen letkulähtö!

    Vs: Varoitus GDI-koneisten autojen omistajille: puhdista tehostimen letkulähtö! Hyvä että varoitetaan. Itse ostin käytetyn GDI Carisman viitisen vuotta sitten, ja kun tulin kotiin kaupanteon jälkeen, niin jarrujen tehot hävisi pihassa ja olin ajaa vielä maksamattoman auton asuntoni seinään...
  3. K

    Tuulilasinpyyhkimet ei toimi 10/-98 Carismassa

    Missähän lie vika kun tuulilasinpyyhkimet eivät toimi kuin kovimmalla nopeudella? Tihkukytkimen asennoissa ja hitaan nopeuden asennossa ei siis tapahdu mitään. Onko tässä autossa pyyhkimenmoottorilla mahdollisesti hitaan nopeuden ns. etuvastus? Voisiko se olla mahdollisesti kärvähtänyt? Tietääkö...
  4. K

    GDI-kuskeille EGR gallup!

    Vs: GDI-kuskeille EGR gallup! EGR-venttiili on kokemukseni mukaan kaiken pahan alku ja juuri. Ensinnäkin se sijaitsee hyvin pahassa ja näkymättömässä, huollon kannalta hyvin vaikeassa paikassa, eli siellä syvällä imusarjan alla. Kiitos Googlen neuvojen. Laitoin keplottelemalla EGR-venttiilin...
  5. K

    Tarvike lambdaan apuja??

    Vs: Tarvike lambdaan apuja?? Vanhassa kaksijohtoisessa lambdassa sininen on singnaalijohto ja valkoinen maadoitusjohto. Vastaavasti tarvike-Lambdassa musta on singnaalijohto ja harmaa maadoitusjohto. Eikun vaan yhdistät liittimen sinisen johdon siihen tarvike-lambdan mustaan johtoon ja...
Takaisin
Ylös Bottom