Hakutulokset

  1. J

    Rengaskoon vaikutus kulutukseen

    Vs: Rengaskoon vaikutus kulutukseen Lyhyt 2G pajero kesällä vakiorenkailla 9-10l ja talvella 235/85-16 Nokian LT 11-13l
  2. J

    L200 -90 rengaskoko

    Vs: L200 -90 rengaskoko Minulla oli 31'' mutikat, eikä ottanut kiinni mihinkään. Talvirenkaina 235/85-16 nokialaiset ja eturenkaat otti vähän kiinni joustaessa, kun renkaat olivat käännetty
  3. J

    Pajero -93 Wagon parkkivalojen polttimoiden vaihto

    Vs: Pajero -93 Wagon parkkivalojen polttimoiden vaihto Mitenkä pääsee helpoiten vaihtamaan tuon parkkivalon polttimon?
  4. J

    Kattoteline 2gen pätkäpajero

    Vs: Kattoteline 2gen pätkäpajero Minä kävin hakemassa varaosaliikkeestä. G2 pajero mullakin, lyhyt malli eikä vesikouruja. Kalliit, mutta eipä tarvihe kattoon pultata. Olisko jotain 120€ maksanut eteen ja taakse
  5. J

    Lohkon tyhjennysroppu

    Vs: Lohkon tyhjennysroppu 1/4 tuumaa on kierre. Rupes konekin lämpenemään defan 2000w yleislämmittimellä
  6. J

    pajeron perä vuotaa. ja polttaa käsijarrun merkki valoa. gen2 vm97

    Vs: pajeron perä vuotaa. ja polttaa käsijarrun merkki valoa. gen2 vm97 Oon kokeillu laittaa nestettä niin paljo ku sinne mahtuu ja alarajaan ja siltä väliltä. Ei muutu miksikään
  7. J

    pajeron perä vuotaa. ja polttaa käsijarrun merkki valoa. gen2 vm97

    Vs: pajeron perä vuotaa. ja polttaa käsijarrun merkki valoa. gen2 vm97 Minun pajerossa kans rupes palamaan jarrun merkkivalo, kun pakkaset alko. Sammuu kun nestesäiliön kantta käyttää auki tai itestään kun lämpenee tarpeeksi. Sama oli edellisessä L200
  8. J

    Lohkon tyhjennysroppu

    Vs: Lohkon tyhjennysroppu Moottorihan se unohtu. Elikkä 2,5TD ja auto vm-00 kakkoskoppanen
  9. J

    Lohkon tyhjennysroppu

    Tietäisikö kukaan mikä kierre on pajeron vedentyhjennysropussa? Moottorinlämmittimelle ajattelin ottaa siitä tulevan putken.
  10. J

    Kestääkö letkulämmittimet?

    Vs: Kestääkö letkulämmittimet? Tietäiskö kukaan mikä kierre on siinä pajeron vedentyhjennysropussa? Ajattelin ottaa siitä tulon letkulämmittimeen, semmonen kierrättävä malli
  11. J

    Pajeron perässä välystä

    Vs: Pajeron perässä välystä Ei ole ristikoissa välystä vaan perässä. En oo kerinny mittaamaan, mutta ainakin sentin verran. Ja öljyä oli hieman tullut siitä perän ja kardaanin liitoksesta
  12. J

    Pajeron perässä välystä

    Kyseessä G2 pajero vm.2000 ja ajettu 269 000km. Aina kun lähtee liikkeelle tai vaihtaa vaihdetta ja veto menee päälle, niin perästä kuuluu semmonen jumpsahdus. Kardaani liikkuu jonkin verran kun kädellä pyöräyttää. Kuuluuku pajeron perässä olla välystä ja jos ei niin onko mitään korjauskonstia...
  13. J

    Pajeroa hankkimassa mutta millaista?

    Vs: Pajeroa hankkimassa mutta millaista? Onhan tuo tuossa minun pajerossa(g2, -00) vaekka ei siinä mittää superselektejä oo
  14. J

    Kenwoodin soittimesta ei kuulu

    Ostin tuommosen kenwood KDC-BT8044UY soittimen pajeroon ja ei kuulu mitään yhdestäkään kaijuttimesta. Olisko kenelläkään kokemusta ja tietoa kyseisestä soittimesta, että saisi äänen kuulumaan.
  15. J

    L-200 keskikonsolin valot

    Vs: L-200 keskikonsolin valot Se on ylä- ja alalaijasta kiinni semmosilla pienillä väkäsillä ja ne ilmasuuttimet kans voi olla vähän jumissa.
  16. J

    L-200 keskikonsolin valot

    Vs: L-200 keskikonsolin valot Nyt se kehyspaneeli meni ainaki sataan eri osaan. Ei kellään sattus olemaan ylimäärästä keskikonsolin kehystä tuoho L200:seen?
  17. J

    L-200 keskikonsolin valot

    Vs: L-200 keskikonsolin valot Se kehyspaneeli ei millään näytöstäsi irtoavan. Ne neljä ruuvia oon päästäny irti, mutta ei se vaan lähe. Olisko kenelläkään hyviä ohjeita miten se irtoaa?
  18. J

    L-200 keskikonsolin valot

    Vs: L-200 keskikonsolin valot Kiitos vastauksista. Pitää ruveta kokeilemaan jos polttimon vaihto vaikka onnistuisi
  19. J

    L-200 keskikonsolin valot

    Pitäisikö L-200 mitsussa olla keskikonsolin lämmityslaitteen säätimissä valaistus. Jos on, niin miten voi polttimon vaihtaa sinne. Ja autohan on vm -96. Naapurilla on vm. -90 L-200 ja se sanoi, että ei oo ainakaan siinä ikinä ollu valoja niissä säätimissä.
Takaisin
Ylös Bottom