Hakutulokset

  1. R

    Carisman vuosimallien erot?

    Eli olen harkinnut ostavani vähän ajetun facelift carisman, joten kiinnostaisi tietää, onko faceliftiä saatavana "normaalina" 1.8 koneella vai onko kaikki gdi koneita, onko 1.6 koneet gdi koneita, ja onko vaihdelaatikkoja vahvistettu aiemmista carismoista? Olen aikaisemmin omistanut 1.8 sohc...
  2. R

    Carisma töötti, missä?

    Eli mistä löytää mitsubishi carisman 1.8 (ei gdi) töötin? ??? Se ei siis toimi, ni ei voi äänen avulla ettiä. :seina ::)
  3. R

    Carisma 97 1.8gls ei starttaa

    Joo, eli ajelin eilen tuolla carismalla aika paljon ja hyvin toimi pientä pätkimistä luukuun ottamatta. Ajelin siis noin pari tuntia ja sen jälkeen auto oli muutaman tunnin parkissa ja sen jälkeen ajoin hyvin lyhyen pätkän siirtääkseni auton kotipihalle ja auto siis toimi hyvin. Tänä aamuna...
  4. R

    Carisma -97 tärisee

    Eli ongelma on, että tyhjänkäynnillä ja kun kiihdyttää niin auto selvästi tärisee, mutta kun tyhänkäynnillä polkee kaasua että kierrokset nousee niin tärinä häviää, mistä voisi johtua? Olen myös huomannut että isolla vaihteella pienillä kierroksilla kun lähtee kiihdyttämään vaihdekeppi heiluu...
Takaisin
Ylös Bottom