Hakutulokset

  1. celeste 79

    celesten tuulilasi.

    Vs: celesten tuulilasi. tuulilasin löysin jo, tilaus kestä noin 2 kk ja hinta 340egee.
  2. celeste 79

    mitsu celeste etualatukivarren taaemat tukikumit.

    Moi! mistähän tollaiset sais, yritin etsiä sopivia tukia mutta en löytänyt vastavia mistään. ne on tollaiset täyskumiset puslat kartiomalliset keskellä reikä ja on 2 kpl per oikea /vasen tukivarsi.
  3. celeste 79

    celesten etu iskunvaimentimet.

    Moikka! mistähän tollaiset saa ostaa? motonetissa ei löytyy.
  4. celeste 79

    celesten tuulilasi.

    MOIKKA!!!! Mistähän voisi löytyä käytetty tai uusi tuulilasi mitsubishi celesteen?
  5. celeste 79

    4g52 männät

    Vs: 4g52 männät moi! mulla löytyis männät ja kaikkea muutakin tohon koneen.
  6. celeste 79

    Galant 2.5 v6 -98

    Vs: Galant 2.5 v6 -98 Wheel Hub & Bearing Rear w/ABS
  7. celeste 79

    Galant E5 savutus?

    Vs: Galant E5 savutus? ei kannatta laita tollaiset litkut koneesen.
  8. celeste 79

    Galant 2.5 v6 -98

    Vs: Galant 2.5 v6 -98 moi! tila koko napan ebay.com:ista ite tilasin sieltä, ja maksoi lähetyskuluen kaa 75€. ei kannata suomen varaosaliikkeestä osta kun hinnat on aivan lian korkeat!
  9. celeste 79

    Nettiautosta bongattuja

    Vs: Nettiautosta bongattuja Itsehän kovasti harmittelin kun nyt on jo liian myöhäistä Grin Ihan hieno auto, ei siinä mitään mutta ihme asenne. http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/6786052 Ei enää myynissä , koska tuttun ammatilaisen mekaanikkon (hän on tehnyt mulle kaikki rempat) mukan...
  10. celeste 79

    mitsubishi celeste 1979 2.0L GT GSR

    Vs: mitsubishi celeste 1979 2.0L GT GSR Lokakuun loppuun 1700€ sitten laitan tallin ja teen sen itselleni ensi kesäksi kesäpelin. ja sitten myyn vasta muutaman vuoden jalkeen(voi olla)
  11. celeste 79

    mitsubishi celeste 1979 2.0L GT GSR

    Auto on myynissä lahdessa tässä on linkki siihen: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/celeste/5917531
  12. celeste 79

    laturin vaihto toisen laturin?

    Vs: laturin vaihto toisen laturin? joo nyt on toimi latauskin celestella, kiitoksija avusta!!!! :peukku
  13. celeste 79

    laturin vaihto toisen laturin?

    Vs: laturin vaihto toisen laturin? Voiko joku neuvoa miten mä kytken uudet piuhat galantin laturille,ja minne ne pitäis kytkeä?
  14. celeste 79

    laturin vaihto toisen laturin?

    terve! eli ongelma on seuraava, etä mitsu celestella vanha laturi on korjaus kelvoton, päätin vaihta sen toisen laturin( mitsu galant 1987v.mallista) ja nyt on vähän epäselvä sähköen kytkemisesta, minne nyt täytyy laita piuhat kiini kun liittimet on erilllaiset latureissa, celesten laturille...
  15. celeste 79

    kaasuttimen asennus ongelma

    Vs: kaasuttimen asennus ongelma ajoituslampulla säädin 5 astetta ennen ykk, joutokäynti tasainen,sitten kieroksella tasainen,mutta kun päästän äkkiä kaasua niin rupee yskimään pakoputkeen,jos päästään kaasu hitaasti niin toimi hyvin,eli yskiminen ilmestyy vaan jos annan kaasua ja päästään...
  16. celeste 79

    kaasuttimen asennus ongelma

    Vs: kaasuttimen asennus ongelma säädin ihan noin vaan ilman strobolla, kuulon mukaan:) lamppu mennyt rikki tossa ajotussäätimellä:( täytyy vaihta sen, kyl mä luulisin että on sytytys liian myöhässä. katon vielä tarkemmin viikkonloppuna,kun ajotuslamppu kunnossa.
  17. celeste 79

    kaasuttimen asennus ongelma

    Vs: kaasuttimen asennus ongelma laitoin kärjetön jakajan vanhan tilalle, mutta moottori toimi oudosti, joutokäynti ok, mutta kun antaaa kaasua ja päästän sen , niin yski pakoputken , ja sytytystulpat mustat? Mistä mun täytyy aloita etsiä vian? En ole automekaanikko, vaan harrastaja:) sen takia...
  18. celeste 79

    kaasuttimen asennus ongelma

    Vs: kaasuttimen asennus ongelma nytten on semmonen ongelma, että joutokäynti on ihan ok,mutta kun antaa kaasua nopeesti, niin yski pakoputkeen, 1 ja 3 sylinterin sytytys tulppat on ihan puhtaat, 2 ja 4 on mustat ??? oisko vieläkin vika sytytyksellä? minkän auton virranjakajan vanhan tilalle...
  19. celeste 79

    kaasuttimen asennus ongelma

    Vs: kaasuttimen asennus ongelma no kun mittailin ,niin mittari näytti (2 PSI),en tiegä paljonko se on,mutta toimi kuitenki:) pikku herkistelyä vaan vielä:) sitten katson miten toimi:) Kylmällä koneella joutokäynti 1600k/min. ja lämmin 850k/min tasainen käynti,ei tärise eikä kolise yhtään :)
  20. celeste 79

    kaasuttimen asennus ongelma

    Vs: kaasuttimen asennus ongelma No niin, Celeste elää ;D ,ei muuta kun kasausta vaile, ja kovaan ajoon 8) ,eli vika on ollu sytytyksellä, olen laitannu kaikki uusiks, piuhat myöteen, ja laitoin toisesta autosta paremmat sytytystulpat, ja auto heti ruvennut toimimaan, tulpat on volvon s40...
Takaisin
Ylös Bottom