Hakutulokset

  1. celeste 79

    mitsu celeste etualatukivarren taaemat tukikumit.

    Moi! mistähän tollaiset sais, yritin etsiä sopivia tukia mutta en löytänyt vastavia mistään. ne on tollaiset täyskumiset puslat kartiomalliset keskellä reikä ja on 2 kpl per oikea /vasen tukivarsi.
  2. celeste 79

    celesten etu iskunvaimentimet.

    Moikka! mistähän tollaiset saa ostaa? motonetissa ei löytyy.
  3. celeste 79

    celesten tuulilasi.

    MOIKKA!!!! Mistähän voisi löytyä käytetty tai uusi tuulilasi mitsubishi celesteen?
  4. celeste 79

    mitsubishi celeste 1979 2.0L GT GSR

    Auto on myynissä lahdessa tässä on linkki siihen: http://www.nettiauto.com/mitsubishi/celeste/5917531
  5. celeste 79

    laturin vaihto toisen laturin?

    terve! eli ongelma on seuraava, etä mitsu celestella vanha laturi on korjaus kelvoton, päätin vaihta sen toisen laturin( mitsu galant 1987v.mallista) ja nyt on vähän epäselvä sähköen kytkemisesta, minne nyt täytyy laita piuhat kiini kun liittimet on erilllaiset latureissa, celesten laturille...
  6. celeste 79

    kaasuttimen asennus ongelma

    Terve vaan kaikkille !!! eli tommonen ongelma kaasuttimen kanssa,olin ottanut sen kaasuttimen 4G63 galantin moottorista(automattivaihteinen) 1987v.malli, ja laitoin celesten kiini, motti 4G52 manuali lootalla ,ja kun en löytynny netissä tarkeampaa infoa ,niin kyseilen tassä,minne täytyy noi...
  7. celeste 79

    Toimikos -79 Celeste 98(E5) bensalla.

    eli miten celesten 2.0L kone sulaa(98) E5 bensan, miten iso kulutus tulisi , ja kestäkö kone tollaisen bensan kun ei oo muuta tankattava :D Tyhmä kysymys ,mutta kuitenki kiinosta semmonen juttu :P
  8. celeste 79

    kipinä hukassa??? - 1979 Celeste 2.0L GSR -VIKA LÖYTYI !!!

    terve vaan! eli tämmöinen ongelma ,että olen vetämässä uusiksi käynistys systeemin johdot :seina,eli miten mun täytyy vedätä johdot moottorille ??? ,minne noi kaikki johdot lukolta ja eteenpäin vedetään,ja minne kytketään ,että saisin puolalta kipinän.kun autossa on kaikki sähköjohdot ihan...
  9. celeste 79

    mitsu celesten sähkö ?

    löytyykös jonkulta celesten korjaus opas,tai sähkö piirustukset,minne mitä tulee,kun olin tehnyt moottori swappi ja nyt tuli pieni ongelma kytkemisen kanssa.
  10. celeste 79

    4g52 man.laatikko

    Eli käykös laatikko 4g52 moottorista 4g63? saako sen jotenkin sovita siihen?kun on autossa 4g52 moottori,mutta haluan vähän uudempaa laita auton kiini,tai minkän mootorin ja laatikkon saa asenta takavetoiselle mitsu celestelle vaihtoehdoksi?
Takaisin
Ylös Bottom