Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vie takaisin ja vaadi korkausta / pesua ja takuuta hutilonnista johtuvista syistä.
Ei kannata pitää mölyjä mahassa vaan tiskille rähjäämään.
Laita vielä meiliä heille asiasta ja ko Delta pisteen johtajalle kopio.
Me FIN ollaan liian nössöjä ...USA mailla jos toimittaisiin liian tämmöinen peli ei...
Liikaöljystä on haittaa. Esim Mb hälyttää ( 8 L tilavuus ) = pyytää vajentamaan ylimääräiset pois. Jopa parin desin poisto auttoi hälytyksen katoamiseen.
600 KWh kuorma-autossa ei riitä ns mihinkään. Mistään ei ole saatavissa nykyisiä akkumateriaaleja edes 3% maailama autokannasta. Lisäksi ne akut loppuvat aikanaan ja mistä sitten uutta materiaalia tilalle- ei mistään.
Joka akkuvalmistajalla on omat liemet / materiaalit joten kierrätys ei ole...
Siinä 400 tkm kohdalla yleensä hajoaa. Aikoinaan hinnat oli noin 2k€ luokkaa.
Minulla ainakin oli kaksoismassa versio.
Halvin on aloittaa tutkiminen siitä jarrupolkimen päästä kohti työsylinteriä jne.
Akkuautoilun mahdottomuus nykyisellä akkumateriaaleilla on ilmiselvää- ei piisaa edes osalle.
Pitäisi miettiä tosissaan miten poistetaan / vähennetään liikkumistarvetta autolla.
Etätyöt / kaupunkisuunnittelu / kansalaispalkka = ei tarvitse käydä töissä ollenkaan.
Esim v 2015 saatiin jo rjan yli...
Nyt puhutaan jo vetytalouteen siirtymisestä Euroopassa. Koerekat jo ajelee siellä. Käykö niin että akkuautoilu päättyy 2035 ? Akkuautoilun loppu jo häämöttää vaikka ei ole edes vauhtiin päästy.
Katsoppa rullaratojen eroja niin huomaat missä vedätetään !! Kyllä 4 vetoisen pitää lähteä liikkeelle ilman heijaamista. Tässä videossa heijaamisen avulla päästään lähtemään.
Surullista mutta totta tuo videon kertoma. Kannattaa pitää hiekkasäkkiä kontissa niin voi ripsasta pitoa että pääsee talvella huoltoaseman pihalta pois. Noloahan se olisi 2 vetoisella vetää Mitsu tankilta että muutkin pääsee letkuttamaan menovettä.
Tuntuu että jokaisessa PHEV on eri softat jne kun seuraa tätä palstaa. Joten varusteetkin ollenevat postinumerokohtaiset.
Akkukin tuntuu olevan suuri mysteeri monelle omistajalle. Myytävänä kasapäin PHEV joiden akun elinikä on lopussa.
Senhän piti olla helppoa ja halpaa se akun vaihto.
Juuri...
Sillä PHEV akulla ei kyllä pitkiä taipaleita ajella. Mutta jos ajelee lyhyttä kaupunkiajoa ja latailee aina kun voi niin miksei.
Toisaalta tulee miettineeksi tarviiko silloin olla ns maasturiauto ?
Tänäänkin ole ajanut noin 500 km joten PHEV tyyppinen ei sovellu minulle.
Kun akut on loppu niin voiko ne purkaa pois ( = turhaa painolastia ) ja jatkaa ajoa bensalla ?
Näin saisi edulliset autoverot yms "vihreät" edut itselle vaikka ei niitä toteuta.
Katsatusmies ei tarkista onko ajettu sähköllä vai bensalla.
Yrittääkö käynnistyä omalla akulla ?
Starttaako apuakulla. Jos starttaa niin akku ollenee loppu.
Kun käy niin mitä jännitettä lataa ( pitää antaa kierroksia kun mittaat ).
Pitäisi olla 14 V luokkaa.
Laturin sähköverkosta ottama virta on aikä väkkyrää joten tarvitaan sellainen vvs ( vikavirtasuojakytkin ) joka kykenee toimimaan oikein.
Ei sitä turhaan ole laitettu vaatimukseksi.
Minulla on 2008 Outtis ja ei todellakaan ole huoleton.
Osta Kia tai Hyandai -- minulla on ne molemmat ja Mitsu on poistumassa tallistani.
Kun se tapahtuu niin postaan tiedon osioon "Mistä olen iloinen". Loppu.