Hakutulokset

  1. M

    aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan

    Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan Taisit olla ensimmäinen. Taas kyllä huomattiin, että kyllä tämä maa on täynnä uskomattomia puupäitä. All in all, laitoin samaa kyselyä kaukomaiden foorumeille ja sieltä tuli totaalisen erilaista vastausta (fiksua sellaista). Nyt on...
  2. M

    aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan

    Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan Niin, mutta jos ottaa alle sen micran, niin eipäs sitten ookkaan niitä tehoja reservissä. Tiesin jo etukäteen, että suurin osa merkkiuskollisista puritanisteista ymmärrä ajatuta tämän takana... Kiitos kuitenkin niille jotka yrittivät.
  3. M

    aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan

    Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan kaikki taplaa tylillään. Alkaa vaan ketuttaa kun "polttoainetaloudellisin" auto tallissa on ~13l/100km, kaikkia se ei varmaan ärsytä. Mutta kaikki taplaa tyylillään, mutta minä en tehottomalla autolla
  4. M

    aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan

    Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan joo anteeksi tais olla liian sisäsiittoinen ilmaisu yhdistettynä tietämättömyyteen turbotekniikasta. Tarkoitin, että saako ecu feedbackia omien käskyjen toteutumisesta? Jonkun verran on muutamassa kasi-virvelissä ollu ongelmia. Mutta...
  5. M

    aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan

    Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan tota vois ihan piruuttaan kokeilla. Onko niin, että noissa V ja VI evoissa ECU ottaa puhdasta rawdataa ainoastaan mapilta?
  6. M

    aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan

    Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan ystävät hyvät. Jos haluaisin vinkkejä turboratkaisuista, niin kysyisin sitä. Kyseessä oli valmistusvika. Mutta onkohan kellään kokemuksia nyt siis jostain ratkaisuista koskien lennosta muutettavia ECU:ja tai EBC tai MBC?
  7. M

    aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan

    Vs: aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan jep. Ensimmäinen oli sökö jo laivasta tulleena, toisessa hajos turbiini joka meni takuuseen. Kolmas on kestäny. Eikä se turbon hajoominen nyt se primääri syy tähän viestiin ollu... Lähinnä lompakkoystävällinen kokonaisuus
  8. M

    aihe, mikä saa monen entusiatistin karvat nousemaan

    :reality Onko joku asentanut systeemejä, jolla on saanut alennettua evon kovilla olevien osien rasitusta ja kulutusta? Esmes alentanut ahtoja boost controllerilla säästämään puhallinta (ymmärrän hyvin, että se ei välttämättä ole se primääri käyttötarkoitus), ohjaamosta säädettäviä ecuja, turbo...
Takaisin
Ylös Bottom