Hakutulokset

  1. T

    Outlander 2011 2,2 diesel öljypohja

    Hei, Tarve olisi öljypohjalle. Osanumero MN982162 Käytetty tai uusi. Vihjekin mistä löytäisi auttaa. Mikko mikko.thurman@autotrio.fi 0504406755
  2. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Varmasti minä? Ostin vanhan autoni takaisin.
  3. T

    Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana

    Vs: Mitä autoja olet omistanut elämäsi aikana Hankinta järjestyksessä. (suunnilleen) 1.Opel ascona b -80 2,2l 2.Mini -77 3.Opel kadett c -75 2,0 4.Datsun 180 sss 5.Opel kadett c -76 2,0tic -> 2,4tic 6.Opel kadett gsi 16v tic 7.Mazda 323 bf + 2x vw golf 8.Mazda 626 gc + gd 9.Mazda pick up 2,6...
  4. T

    Takapyöränkaarien leikkaus?

    Vs: Takapyöränkaarien leikkaus/mankelointi
  5. T

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla Evo x ilmottautuu.
  6. T

    Takapyöränkaarien leikkaus?

    Vs: Takapyöränkaarien leikkaus/mankelointi Kuka tekee kaarien mankelointia pk.seudulla, ja myös osaa homman? Evo x takakaaria voisi hieman taittaa lisätilan saamiseksi. mikko.thurman(at)autorex.fi 0504406755
  7. T

    Mikä viriputki Evo kympille ?

    Vs: Mikä viriputki Evo kympille ? K/n paneeli suodatin. Muuten täysin vakio. Keskiviikkona kehä 3:lla edessä ajavasta soraa kuljettavasta kuorma-autosta aukesi takalaita hieman ja kivet/sorat mun auton päälle... Maalaukseen menee koko auto ja tuulilasi vaihtoon...
  8. T

    Mikä viriputki Evo kympille ?

    Vs: Mikä viriputki Evo kympille ? Milltek putki ahtimelta asti, ilman kattia. Sopivuus täys 10. Toki tehtiin laipat että katin saa pultattua paikoilleen jos haluaa. Amw:llä säädetty 385,5hv/ 512Nm Toimii kun ihmisen mieli ja kulutus tippui n. litran/100km. Tälläinen se pitäis olla vakiona...
  9. T

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Minun on se punainen evo x oli kaikkien litkujen vaihdossa. Hakiessani oli vieressä musta x jonka rek.nro oli hyvin lähellä omaani.
  10. T

    Mikä viriputki Evo kympille ?

    Vs: Mikä viriputki Evo kympille ? Mulle tulee milltekin koko putki ja menossa Amw:lle säädettäväksi viimeistään toukokuun alussa. Putki tuli doc-powerin kautta.
  11. T

    Lahdenväylän ketjukolari

    Vs: Lahdenväylän ketjukolari Uudenmat Volvot kytkevät hätävilkut päälle ns.paniikkijarrutuksen jälkeen edelleenkin.Epäilen kuinka laitonta se on , sitä en tiedä...
  12. T

    evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako???

    Vs: evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako??? Soitin tänään Vemicin mitsupuolen takuupäällikölle, eikä ollut koskaan kuullutkaan moisesta viasta. Kehoitti viemään auton jälleenmyyjän huoltoon joka sitten hakee mahdollista goodwill takuuta. Täytyy nyt itse putsata se kaasuläppä ja voidella vaijeri niin...
  13. T

    evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako???

    Vs: evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako??? Jos vaijeri vika , on aika ihme ettei valmistaja/maahantuoja ole järjestänyt takaisin- kutsua autoille ,missä vaijerit tarkastetaan tai uusitaan. On vaarallista jos kaasuhirttää.Työskentelen itse Volvon jälleenmyyjällä ja niissä takaisin kutsutaan...
  14. T

    evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako???

    Vs: evo 9 ja kaasuvaijeri ongelmako??? Mulla evo ix -07 aj.25tkm ja kaasu jäi pohjaan perjantaina kerran + lauantaina kerran... melko vaarallinen laite. meneekö noilla puhdistuksilla mitä oli aiemmissa postauksissa vai meneekö osien osteluksi?
  15. T

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla Hopea evo ix kotiutui Inkooseen.
Takaisin
Ylös Bottom