Öljyn lämpö

lohkon kyljestä löytyy (omasta pakosarjan alta) on semmoinen "tammenterhon" tyylinen anturi, se on öljynpaineen merkkivalon anturi.. se pois ja siihen lämpö tai paine anturi tilalle.
 
Jeps, se paineanturi esim. mittarille siihen orggisreikään mut lämpöanturi mieluusti öljypohjaan :).
Yleensä mittareiden mukana tulee hitsattavia/ kierteellä olevia sovitteita millä sen saa siihen pohjaan kiinni.
Ne lämpömittareiden senderit on vielä yleensä sen kokoisia, et niitä ei edes saa järkevästi orggis ölj.paine senderin tilalle ja toiseksi ainoa OIKEA paikka on se öljypohja. ;)
t:Arska
 
;D mulla on omassa autossa molemmat otettu sieltä anturan reijästä.. Y-Haarottimella ja hyvin toimii.. ja siihen jouduin änkemään yhen mutkan jotta painekellokin sinne mahtuu... hauska viritys mutta näyttää ihan oikein.. kokeiltu erikseen kummallakin anturalla. ;)
 
Öljynlämpö ei taatusti ole sama öljypohjassa ja pumpun jälkeen paineistettuna. Itselläni anturi on öljypohjassa.

Paljonkos se mittari sitten näyttää a) normaaliajossa b) radalla?
 
varmasti on ;D mutta kysymys oli siitä kun muutama kauppias on siitä torunut kun noita haaroittimia tungetaan tuonne niin alkaa heittämään mittäyksiköt.. :) onko sulla hitsattu sinne öljypohjaan se antura vai kierre Tms??
 
Takaisin
Ylös Bottom