Terve kaikille,
Kysymykseni liittyy (käsittääkseni)Japanissa valmistettuun -07 Outlanderiin VAG-konsernin 2.0 Di-D koneella.
Onko -07 Japani Outlanderissa huomattavia eroja verraten -08 Hollannissa kasattuun samaan härveliin? Vikoja?
Onko 2.0 Di-D kone epäkannattavampi vaihtoehto kuin tuo PSAn 2.2? Vikoja? Mielipiteitä?
Olen ajanut tuota 2.0 myllyä ja vaikutti ihan hyvältä metelistä huolimatta. Vähän vaan jänskättää luetut asiat turbojen jumeista jne.
Tällä hetkellä siis on ollut kiikarissa -07 ja tuolla 2.0 Di-D masiinalla n. 150tkm ajettuja yksilöitä. Osto tapahtuu luultavasti keväällä 2015.
Uusi olisi hieno peli, 100% Japski, mutta siihen ei ihan riitä rahkeet ;D
Toivon täältä saavani päätöksen jahkailuilleni.
Dängjuu! eukku
Kysymykseni liittyy (käsittääkseni)Japanissa valmistettuun -07 Outlanderiin VAG-konsernin 2.0 Di-D koneella.
Onko -07 Japani Outlanderissa huomattavia eroja verraten -08 Hollannissa kasattuun samaan härveliin? Vikoja?
Onko 2.0 Di-D kone epäkannattavampi vaihtoehto kuin tuo PSAn 2.2? Vikoja? Mielipiteitä?
Olen ajanut tuota 2.0 myllyä ja vaikutti ihan hyvältä metelistä huolimatta. Vähän vaan jänskättää luetut asiat turbojen jumeista jne.
Tällä hetkellä siis on ollut kiikarissa -07 ja tuolla 2.0 Di-D masiinalla n. 150tkm ajettuja yksilöitä. Osto tapahtuu luultavasti keväällä 2015.
Uusi olisi hieno peli, 100% Japski, mutta siihen ei ihan riitä rahkeet ;D
Toivon täältä saavani päätöksen jahkailuilleni.
Dängjuu! eukku