-08vm outlander vaihtoyritys vaihtoautomaa Järvenpää

Salmari1967

New Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2019
Tosiaan mulla ajossa-08vm outlander 2,2 riisseli 280tkm ajettu ja uudenvuoden innoissani käynyt mielessä päivittää hiukan vähemmän ajettuun maasturiin. Noh eilen sitten ajelin käymään Järvenpään vaihtoautomaassa kuin sinne oli tullut myyntiin Volvo xc60 (D5 automaatti) n 200tkm ajettu. Noh käytiin puoliin ja toisin koeajolla ja loppudilema oli että eivät ollenkaan halua outlanderia ottaa myyntiin että kyseinen 2,2D malli on ns mustalla listalla. Kuulemma psa-konsernin koneen takia . Siis mitä hittoa... Mä olen ymmärtänyt et juurikin tuo pata ollut ihan ookoo huudossa. He väittivät että kyseisessä koneessa ollut niin paljon ongelmia...mm lohkoja halkeillut yms yms.
Kesällä ostin tämän outtiksen alleni ja itselleni kysymys kuuluukin et pitääkö vetää ns paaliin ja odottaa vuosi et saa valtion romutuspalkkion 2teur jos sellainen vielä olemassa jatkossa
 

Stilo

New Member
Liittynyt
24 Huhtikuu 2018
Sijainti
Lahti
Käyppä tarjoomassa jonnekkin toiseen liikkeeseen. Ei noitten ihan noin huonossa maineessa pitäisi olla. Lieneekö liikkeellä kolahtanut joku huono yksilö kohdalle ja jäänyt siitä kammo.
 
Ylös Bottom