Välikevenyksenä. Minulla on vuoden 89 puolella rekisteröitu hp lanceri, tosin valmistukseltaan 90 mallia, on vielä 8v kone, samanmoinen nelipiste ruisku mitä 12v. Kertynyt kokemuksia roppakaupalla, tuskin siinä autossa montaa ruuvia on jota en ole avannut. Autolla on ajettu paljon, tällä hetkellä mittarissa 585 tuhatta kilsaa, siitä vaan puuttu liki 800 tuhatta, niissä ajoissa vaihdoin mittariston, samalla moottorin. Ohjausyksikkö, nykyinen on 4 yksi mykistyi täysin, seuraavalla mentiinkin pitkään, nykyinen ollut pari vuotta, sain sen purkuautosta. Ilmamassa mittari kerran ja tyhjäkäynti moottori. Tuo kolmantena ollut ohjausyksikkö oirehti samoin mitä tässä ketjussa on käsitelty, tyhjäkäynti aaltoili, kova nykiminen taajama ajossa, vaan maantienopeuksissa toimi hyvin. Ei ole tullut vietyä tai lähetettyä sitä huoltoon, Iisamessa on korjaus huolto ainakin vielä noille. Heidän sivustolla oli yleisempiin Ecu vikoihin mainitty, virheellinen tyhjäkäynnin ohjaus. Nykyään tuo Lanceri on kesäautona, talvet lepäilee. Kesäkuussa kun käytin katsastuksessa kehui katsastusmies sitä vuolaasti. Paljon ajettu auto, vaan paljon on huollettu, koriltaan kuin uusi.